Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما تا امروز ۵۸ جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا را تشکیل دادیم، گفت: تشکیل چنین نهاد موقتی شاید از تجربه‌ای که در دوران دفاع مقدس داشتیم، نشأت گرفت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: من سال گذشته پس از اینکه معلوم شد کرونا وارد کشور شده، گفتم چه انتخابات باشد چه نباشد همه مردم باید از شیوع این بیماری مطلع باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از چهارشنبه قبل از انتخابات به مردم اعلام شد که ویروس کرونا وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: روحانی: مردم با رعایت پروتکل‌ها مانع آغاز موج جدید کرونا شوند

روحانی گفت: شبکه‌های ضدانقلاب دولت را متهم می‌کردند به اینکه به دلیل انتخابات واقعیت را به مردم نگفت اما این یک تهمت و دروغ صددرصد است. ما از همان لحظه‌ای که متوجه شدیم به مردم اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه ما تا امروز ۵۸ جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا را تشکیل دادیم، گفت: تشکیل چنین نهاد موقتی شاید از تجربه‌ای که در دوران دفاع مقدس داشتیم، نشأت گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا دوران دفاع مقدس ستاد ملی کرونا اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام کرد : با توجه به بارشهای روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۵ اردیبهشت و ورود جریان سیلاب به گرگانرود، با توجه حجم سیلاب و بمنظور کمک به مدیریت بخشی از سیلاب وارده به سد وشمگیر با استفاده ظرفیت مخزن، از امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ دریچه های اصلی سد وشمگیر باز و بخشی از آب سد تخلیه می‌شود.

بر این اساس به عموم مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان محترم روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود در شهرستان های آق قلا و گمیشان تاکید می‌شود از نزدیک شدن به حریم رودخانه گرگانرود و پایاب سد و مخازن وشمگیر خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری