Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زلزله سی سخت  و امدادرسانی‌های هلال احمر اظهار کرد: تا به امروز ۹۵ درصد از افراد ساکن در منطقه سی سخت اسکان اضطراری دریافت کردند و دو هزار و ۴۰۰ دستگاه چادر بین نیازمندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اینکه امدادرسانی‌ها همچنان ادامه دارد، بیان کرد: همچنین اسکان اضطراری ۱۵ روستا پایان یافته  و لکه گیری در حال انجام است و استان‌های معین درحال کمک رسانی هستند.

بیشتر بخوانید

دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای کمک به مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج

منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روز‌های گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس از تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنین این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتا قطع نموده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود