Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پیش آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه از کارخانه قند یاسوج بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس کارگران اخراجی کارخانه قند یاسوج که بیش از همه چشم انتظار رئیس دستگاه قضا در استان بودند دقایقی پیش شاهد بازدید آیت الله رئیسی از این کارخانه بودند.

 کارخانه قند یاسوج از دی ماه سال ۹۵، به دلیل برخی مشکلات به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد که در نتیجه آن کارخانه تعطیل و کارگران آن بیکار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه تعطیلی 6 ساله کارخانه قند یاسوج توجیهی ندارد گفت : با ابطال معامله  و شکستن پلمپ کارخانه،  به زودی چرخ تولید و اشتغالزایی  در آن به حرکت در می آید.

وی با بیان اینکه کارخانه قند یاسوج به ناحق تعطیل شده است گفت :این کارخانه ظرفیت اشتغال هزار نفر را دارد و با وجود این امکانات، مجاز به تعطیلی و توقف تولید نیست .

رئیس دستگاه قضا با تاکید بر اینکه در یاسوح آدم های توانمند اهل فکر و اهل اقدام زیاد هستند و هرگز اجازه نمی دهیم این ثروت ملی و ثروت مردمی تعطیل شود اذعان داشت: این کارخانه باید جلوه جهش تولید در استان و حتی کشور شود .

آیت الله رئیسی عنوان کرد: بانک تجارت در راه اندازی این کارخانه همت کند و حتما به زودی چرخ تولید در این کارخانه به حرکت در خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: کارخانه قند یاسوج آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند