Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدعلی پهناور، رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل در مراسم اختتامیه مسابقات پارکور آزاد استان اردبیل گفت: هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی که ۲۰ انجمن را تحت پوشش خود دارد برنامه‌های مختلفی اعم از برگزاری مسابقات و همچنین دوره‌های آموزشی را در نظر گرفته است و اجرای مسابقات آزاد پارکور استان اردبیل نیز در این راستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از رشته‌های پرطرفدار در بین جوانان که از جمله انجمن‌های فعال این هیات نیز به شمار می‌رود رشته ورزشی پارکور بوده که خوشبختانه استان اردبیل نیز جزو استان‌های فعال در این رشته قرار دارد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل بیان کرد: این دوره از مسابقات نیز تحت عنوان مسابقات آزاد پارکور استان اردبیل به میزبانی شهرستان اردبیل برگزار شد که عایدات آن نیز در راستای حمایت از کودکان بی سرپرست صرف خواهد شد.

لزوم حفظ سلامتی و نشاط ورزشکاران و همشهریان در روز‌های کرونایی

پهناور ادامه داد: علی‌رغم شرایط ویژه کرونایی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی سعی بر این است تا ورزش به تعطیلی کشانده نشود تا بتوانیم از این طریق سلامتی و نشاط ورزشکاران و همشهریان گرامی را حفظ کنیم.

او بیان کرد: پس از برگزاری این مسابقات و شناسایی نفرات برتر و مقام آور این افراد در بحث‌های استعدادیابی و تقویت آن بیش از پیش مورد توجه قرار خواهند گرفت و در کنار آن از تجارب این دوره از مسابقات برای برگزاری مسابقات دیگر استفاده بهینه انجام خواهد گرفت.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام یافته در سال آتی، هر فصل مسابقات رنگینک استانی در این رشته برگزار شده و بازیکنان در رنکینگ‌های مختلف قرار خواهند گرفت و همین امر سبب تقویت و توسعه این رشته ورزشی در استان اردبیل خواهد شد.

گفتنی است مسابقات آزاد پارکور استان اردبیل با شرکت ۴۰ ورزشکار در دو بخش حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در اردبیل برگزار شد.

در این دوره از مسابقات و در بخش نیمه‌حرفه‌ای حسین ابوطالبی از بیله سوار مقام اول، محمدارجمند سادات و پویا عبداللهی از مشگین شهر به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش حرفه‌ای نیز علیرضا حاجعلی‌زاده، مهدی محمدی و محمدشهبازی هر سه از اردبیل به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات آزاد پارکور استان اردبیل روز جمعه ۱ اسفند به میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان اردبیل با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست برگزار شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی پارکور کار انجمن های ورزشی اخبار ورزشی هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل برگزار شد حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل

اباسط ابراهیمی اظهار کرد: ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از امروز در ۱۳ نقطه اردبیل کار خود را آغاز کردند که بر اساس انتظار‌ها با استقبال خوبی هم از سوی شهروندان روبه‌رو شد.

او بیان کرد: استادیوم کارگران، پنج آذر، پارک ولایت، پارک شفا، پارک وحدت، پارک بانوان، فرهنگ‌سرای اصلانیان، باغ جیرال، پارک فرهنگیان، پارک بعثت، پارک سینا، پارک شهید سلیمانی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از فردا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه آماده میزبانی همشهریان اردبیلی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل افزود: ایستگاه‌های ورزشی روزانه ویژه بانوان در پارک‌های ولایت، شفا، فرهنگیان، سینا، بعثت، شهدای میراشرف، بانوان، قمر بنی‌هاشم، پنج آذر، باغ جیرال، استادیوم کارگران، سالن یادگار امام (ره) و پارک شهید سلیمانی واقع در روبه‌روی دادگستری خانوادگی خواهد بود.

ابراهیمی عنوان کرد: گسترش سلامتی، نشاط و شادابی با ایجاد بستر‌های مناسب ورزشی در محله‌ها و بوستان‌های اردبیل از جمله در قالب تقویت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی پیگیری می‌شود که بسترسازی آن با شهرداری و تامین مربی ایستگاه‌ها برعهده هیات ورزش‌های همگانی است.

او با قدردانی از همراهی اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و عزم شهرداری برای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش، از همه شهروندان به ویژه بانوان اردبیلی خواست تا برای حفظ سلامتی خود و افزایش نشاط اجتماعی، مشارکت لازم را در این طرح ورزش همگانی با حضور در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در ادامه گفت: طرح خیابان ورزش نیز در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی در حاشیه دریاچه شورابیل به اجرا درمی‌آید.
ابراهیمی با اشاره به استقبال پرشور خانواده‌ها از نخستین برنامه افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی شامل شطرنج، مینی گلف، شمشیربازی، بدمینتون، فوتبال تنیسی، چوب‌کشی، هولاهوپ، ترامپولین و دارات برای استفاده علاقه‌مندان تدارک دیده شده است.

او با قدردانی از همکاری هیات‌های ورزشی از جمله شمشیربازی، ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی-محلی از شهروندان اردبیلی دعوت کرد تا در این طرح پرشور و نشاط‌آفرین که عصر پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود نیز حضور یابند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد