Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@20:00:45 GMT

راه دسترسی به ۳۰ روستای مهاباد بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۰۵۳۳

راه دسترسی به ۳۰ روستای مهاباد بازگشایی شد

مهاباد-رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: راه دسترسی به ۳۰ روستای این شهرستان که بر اثر بارش برف طی روزهای گذشته مسدود شده بود، با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری بازگشایی شد.

به گزارش قدس آنلاین،محسن خادمی عنوان کرد:این تعداد از روستاها در بخش "خلیفان" این شهرستان واقع شده اند که همزمان با بارش برف طی ۲ روز گذشته مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی و ارتباط آن با مرکز شهر برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:هم‌اکنون کولاک شدید در گردنه "زمزیران" و ""جواله رشان" در محور مهاباد - سردشت گزارش شده و تردد بدون زنجیر چرخ در این محور امکان پذیر نیست که عوامل راهداری از روز گذشته مشغول پاکسازی این گردنه ها هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهاباد بازگشایی روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار داورزن گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب روز شنبه راه روستای ساروق این شهرستان را مسدود و با تخریب پل جاده روستای بهانگر، مسیر ارتباطی این روستا را نیز قطع کرده بود.   مهدی بهادری افزود: با فروکش کردن آب رودخانه و با تلاش راهداران، راه روستای ساروق باز و برای اهالی روستای بهانگر نیز مسیر جایگزین تعیین شد تا در روز‌های آینده با مرمت پل تخریب شده، مجددا راه ارتباطی این روستا سامان بگیرد.   وی، یکی از مشکلات ناشی از بروز سیلاب را گل و لای رها شده بر روی بزرگراه مشهد - تهران در محدوده روستای مهر این شهرستان ذکر کرد و گفت: عوامل راهداری از صبح شنبه با استقرار در حاشیه جاده، به طور مرتب اقدام به برداشتن بقایا و آورده‌های سیل از سطح جاده می‌کنند تا در تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع)، مشکلی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان