Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید به صورت مجازی در کرمانشاه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، همایش ملی فرهنگ جهادی و جهش تولید 6 اسفندماه به صورت مجازی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

همچنین در راستای تحقق جهش تولید، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از طریق عقد تفاهم‌نامه همکاری با جهاد کشاورزی استان‌های مختلف کشور، اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها را با جدیت دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

219 شغل جدید در طرح‌های جهش تولید کشاورزی استان قزوین ایجاد شد"طرح جهش تولید مسکن" تا پایان هفته نهایی می‌شودسقف اعتبارات جهش تولید بسته شد

براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، یکی از بانک‌ها و وزارت جهاد کشاورزی منعقد شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دیم‌زارهای استان کرمانشاه با رعایت اصول زراعی و بیمه به افزایش تولید خواهند رسید.

در این طرح با حمایت‌های مالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یارانه‌ای برای تهیه کودهای شیمیایی و سموم دفع آفات نباتی به دیمکاران اعطا می‌‌شود.

انتهای پیام/832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی تولید ملی کشاورزی تولید ملی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229469 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود