Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@00:09:50 GMT

گذشت اولیای دم از قصاص جوان 23 ساله در کامیاران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۰۸۹۴

گذشت اولیای دم از قصاص جوان 23 ساله در کامیاران

  حسین محسن‌لو رئیس دادگستری شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در سال 1394 و در شهرستان کامیاران بر اثر نزاع بین دو جوان 20 ساله و 28 ساله با سلاح سرد، یک فقره قتل عمد رخ می‌دهد که پس از طی مراحل دادرسی این پرونده و ارجاع آن به شعبه اجرای احکام کیفری کامیاران منجر به صدور حکم نهایی و قصاص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش‌های ویژه دادستان کامیاران، قاضی اجرای احکام و معتمدین این شهرستان و با دعوت از اولیای دم، نهایتا در 29 بهمن ماه امسال پرونده منجر به رضایت شد و اولیاءدم از خون جوان خود گذشتند.

رئیس دادگستری شهرستان کامیاران با اشاره به اهمیت صلح و سازش در فرهنگ والای اسلامی در جامعه، تاکید کرد: این گونه اقدامات خداپسندانه که موجب ترویج فرهنگ گذشت در جامعه می‌شود جای بسی تقدیر دارد.

وی از خانواده مقتول که با این کار خود زندگی مجدد را به این جوان اهدا نمودند و از قصاص قاتل صرفنظر نمودند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: گذشت اولیاءدم از قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت