Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، با محوریت حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی، در تاریخ 26 بهمن 1399، در مجموعۀ سینمایی پردیس ملت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، چهارمین جشنوارۀ فیلم کوتاه پاسارگاد، با هدف تولید آثاری فاخر در زمینۀ حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی، انعکاس تلاش‌های جهادگرانه در عرصه‌های تولید و صنعت، جلب توجه آحاد مردم به نقش ارزندۀ حمایت از تولید ملی در جهت رشد و استقلال اقتصادی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و شکوفایی استعدادها و قابلیت‌های هنری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هیئت داوران این جشنواره را علی‌اکبر امین‌تفرشی، حسن بلخاری، محمود دهقان‌طزرجانی، منوچهر شاهسواری، ابراهیم مختاری، بهرام توکلی، نیما جاویدی و روح‌اله حجازی از هنرمندان، هنرشناسان و کارگردانان مطرح کشور تشکیل داده بودند.
گفتنی است این جشنواره در دو بخش فیلم‌سازان حرفه‌ای و باتجربه و همچنین جوانان و علاقه‌مندان غیرحرفه‌ای برگزار شد. به این ترتیب در روز اختتامیه، علاوه بر برگزاری کارگاه آموزشی فیلم‌سازی با حضور کارگردانان مطرح کشور از رتبه‌های اول تا سوم در هر دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای تقدیر به‌عمل آمد و همچنین جایزه ویژۀ دبیر جشنواره به فیلم برگزیدۀ شرکت فناپ از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، تعلق گرفت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم