Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت سه نفر و مصدوم شدن هفت نفر در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، وحید شادی‌نیا در تشریح این خبر، اظهار کرد: روز جمعه، اول اسفند ماه، برخورد خودروی نیسان با یک دستگاه پیکان در محور قزلجه به تسوج در شهرستان شبستر، دو فوتی برجای گذاشت و سه مصدوم‌حادثه تحت اقدامات درمانی کارشناسان اورژانس به بیمارستان‌های شبستر و سلماس انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سانحه رانندگی دیگری در کلیبر، به دنبال سقوط خودروی پژو ۴۰۵ به دره‌ای در محور "کلیبر-آینالو" زن ۵۵ ساله جان باخت و مرد ۵۹ ساله توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) کلیبر منتقل شد.

شادی‌نیا در بخش پایانی سخنانش، گفت: در سومین سانحه رانندگی عصر جمعه، واژگونی خودروی مزدا باری، سه مصدوم را راهی بیمارستان مرند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف تبریز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق