Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@21:59:38 GMT

مزایای استفاده از سایت‌ استخدام جاب یابی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۱۱۳۸

مزایای استفاده از سایت‌ استخدام جاب یابی

آنچه را که با مهارت ها و تخصص او متناسب بود انتخاب کرده و پروسه تلفن کردن و سوال پرسیدن و در نهایت برای مصاحبه حضوری به موارد مورد نظر مراجعه می کرد. اما امروزه پیشرفت تکنولوژی مسیر بسیار ساده تری را برای کارجویان در نظر گرفته است که در این مقاله به آن می پردازیم: سایت های کاریابی ! بهترین انتخاب برای کسانی که دنبال یافتن سفههه  هثقص متناسب با شرایط خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت کاریابی چیست و چه کاربردی دارد؟

با پیشرفت تکنولوژی و حرکت بسیاری از مشاغل و صنوف به سمت الکترونیکی شدن، کاریابی های سنتی جای خود را به وبسایت های کاریابی دادند. در کاریابی های سنتی کارجو برای یافتن شغل مورد نظر خود رزومه ای تهیه کرده و آن را در اختیار واحد کاریابی قرار می داد تا با یافتن شغل مورد نظر وی را به کارفرما معرفی کنند. این پروسه طولانی، زمان بر، هزینه بر و گاهی بی نتیجه بود. اما در کاریابی های اینترنتی یا همان سایت های کاریابی مزایای استفاده از این  سایت ها را بسیار بیشتر از کاریابی های فیزیکی است. اگرچه از نظر فرآیند کاریابی تا حدودی همان مراحل به اجرا در می آیند اما از نظر حصول نتیجه و سرعت رسیدن به نتیجه دلخواه عملا قابل مقایسه نیستند.

مزایای استفاده از خدمات سایت کاریابی

استفاده از خدمات این سایت های کاریابی می تواند مزایای بسیاری برای کارجو و کارفرما به همراه داشته باشد که در این بخش به آنها اشاره می کنیم.

صرفه جویی در وقت و هزینه

چه در مورد کارجو و چه در مورد کارفرما مهمترین مزیتی که استفاده از خدمات کاریابی آنلاین دارد، صرفه جویی در وقت و هزینه است. کارفرما می تواند با ثبت آگهی استخدام در یک سایت کاریابی هم به رزومه کارجویانی که در زمینه مورد نظر دارای تخصص و مهارت هستند دستیابی پیدا کند و هم آگهی او توسط کارجویانی که از طریق موتورهای جستجو به صفحه آگهی هدایت شده اند دیده می شود. از طرفی کارجو نیز می تواند رزومه خود را به شکل کامل توسط رزومه ساز آنلاین سایت کاریابی تهیه کرده و آن را برای کارفرمایانی که بدنبال شخصی با مهارت و تخصص های او هستند ارسال کند. تمام این کارها تنها از پشت سیستم کامپیوتری و با انجام چند کلیک ساده صورت میگیرد.

انتشار آگهی ها در صفحات مشخص

در سایت های کاریابی آگهی ها به صورت طبقه بندی شده منتشر می شوند به این ترتیب که آگهی در صفحاتی که مرتبط با رده های شغلی مورد نظر هستند منتشر می شود، به این ترتیب احتمال دیده شدن آگهی توسط افرادی که شرایط احراز رده های شغلی مورد نظر از نظر مدرک تحصیلی، مهارت و تخصص دارند بیشتر است، ضمن این که کارجویان نیز در انبوهی از آگهی های استخدامی غیر مرتبط گرفتار نمی شوند و می توانند به صفحات مورد نظری که با شرایط تحصیلی و مهارتی آنها همخوانی دارد مراجعه کرده و فقط آگهی های مرتبط با شرایط خود را مطالعه کنند.

ساخت رزومه حرفه ای برای کارجو

ممکن است بسیاری از کارجویان هنوز روش های تهیه یک رزومه خوب و مناسب را بلد نباشند، اگر قرار باشد رزومه کاری خود را ارائه کنند نمی دانند اطلاعات خود را چگونه دسته بندی کنند، اما در استفاده از خدمات ارائه شده در سایت های کاریابی اطلاعات مورد نیاز به صورت فیلدهای پیش فرض در اختیار کارجو قرار میگیرد تا آنها را تکمیل کند، در حقیقت با این رزومه ساز آنلاین هیچ نکته مهم و قابل توجهی از رزومه کاری یک کارجو فراموش نمی شود.

مشاهده به روز ترین اخبار استخدامی

یکی دیگر از فواید استفاده از خدمات سایت کاریابی این است که کارجویان به آخرین اخبار استخدامی روز دسترسی خواهند داشت. به طور مثال کارجویانی که به دنبال دانستن شرایط استخدام در بانک هستند می توانند آخرین اخبار استخدامی بانک ها را در صفحات مربوطه دنبال کنند.

استخدام افراد با تجربه و مهارت کافی

از جمله فوایدی که ثبت آگهی استخدام در سایت های کاریابی به دنبال دارد این است که کارفرما می تواند با ثبت آگهی استخدام هم به رزومه کارجویان مرتبط با رده های شغلی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد و هم کارجویانی که به دنبال  استخدام در این عناوین شغلی هستند رزومه خود را برای آنها ارسال می کنند. در این شکل از تعامل با کارجو نیازی به فرآیندهای زمان بر و خسته کننده پاسخ گویی به تلفن و بیان شرایط برای هر کارجو و یا مصاحبه های بی نتیجه نخواهد بود، بلکه کارفرما با مطالعه رزومه های ارسالی تنها با کسانی برای مصاحبه شغلی صحبت می کند که شرایط احراز عنوان شغلی مورد نیاز او را دارند.

سایت کاریابی و استخدام جاب یابی

حتما با مطالعه این مقاله و دانستن مزایای آن تصمیم گرفته اید که از این خدمات بهره مند شوید، انتخاب سایت کاریابی معتبر کار سختی نیست، گروه جاب یابی با هدف تعامل مستقیم کارجو و کارفرما و همچنین ارائه خدمات کاربردی در زمینه استخدام که مطابق با نیاز روز جامعه است در خدمت کارجویان و کارفرمایان عزیز قرار دارد. در جاب یابی با در نظر گرفتن شرایط ویژه ای برای کارجو و کارفرما سعی کرده ایم تعامل سریعتر، کم هزینه تر و موثرتری بین این دو گروه برقرار کنیم. برای آشنایی بیشتر با جاب یابی به آدرس http://jobyabi.com/ مراجعه کنید.

2121

کد خبر 1488205

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سایت های کاریابی استفاده از خدمات سایت کاریابی برای کارجو شغلی مورد مورد نظر آگهی ها سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم

 به نقل از شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

وی در ادامه با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مزایای فوق‌العادۀ باغبانی «بدون شخم»؛ بیل را کنار بگذارید!
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود