Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مالی جهت کمک به آتش نشانی های کشور برای خرید ماشین آلات آتش نشانی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بررسی لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه اصلاحی بودجه از روز چهارشنبه جلسات خود را برگزار کرد و در سه شیفت از ساعت ۸ صبح تا حدود ۱۱ شب به صورت فشرده لایحه اصلاحی بودجه و پیشنهادات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مصوبات خوب کمیسیون تلفیق در بودجه سال ۱۴۰۰، اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مالی جهت کمک به آتش نشانی های کشور و خرید ماشین آلات آتش نشانی بود. به امید اینکه شاهد حل بخشی از مشکلات خانواده بزرگ آتش نشان های کشور باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دیگر مصوبات کمیسیون تلفیق که حائز اهمیت است، اختصاص ۸ میلیارد ‎دلار ارز (۴۲۰۰ تومانی) برای تامین کالاهای اساسی، دارو و مواد اولیه تولید، است. خط قرمز مجلس گرانی و فشار به اقشار ضعیف جامعه است. پس از این مصوبه منتظر کنترل بازار و جلوگیری از گرانی ها توسط ‎دولت هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در این چند روز لایحه اصلاحی بودجه به صورت فشرده در کمیسیون تلفیق مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تا جایی که امکان داشت اصلاحاتی بر روی آن صورت گرفت. ان شاءالله از روز یکشنبه لایحه بودجه در صحن علنی مجلس به بحث گذاشته می شود و جزییات آن مورد بررسی بیشتری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 كميسيون تلفيق آتش نشاني لایحه اصلاحی بودجه مجلس شورای اسلامی کمیسیون تلفیق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت