Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از جان باختن یکی دیگر از شهروندان قمی در اثر ابتلای به بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

محمدرضا قدیر درباره آخرین وضعیت از مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در استان قم، گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به یکم اسفندماه جاری ۲۲ نفر با علائم کرونا پذیرش شدند و از این تعداد ۱۸ بیمار بستری شده‌اند.

وی تعداد کل بیماران بستری در این زمینه را ۹۴ نفر اعلام و اضافه کرد: ۱۰ نفر از این بیماران بدحال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: در این بازه زمانی، ۱۸ بیمار ترخیص شده‌اند و متاسفانه یک بیمار کرونا مثبت نیز جان خود را از دست داده است.

تاکنون مجوزی برای برگزاری اعتکاف در قم صادر نشده ‌است

استاندار قم با تاکید بر این‌که در مصوبه ستاد ملی اصل بر عدم برگزار هرگونه تجمع و برگزاری مراسم است، گفت: تاکنون هیچ دستورالعملی از ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ نشده و همچنین هیچ مجوزی نیز برای برگزاری اعتکاف در قم صادر نشده است.

بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، فرماندهی و مقابله با بحران استانداری قم، افزود:‌ اگر استثنائا قرارگاه ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری جدیدی پیرامون برگزاری اعتکاف به استان‌ها ابلاغ نماید، مبنای عمل قم نیز قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان این‌که اگرچه این استان همچنان در خصوص ویروس کرونا در شرایط آبی قرار دارد ولی این امر شکننده است، گفت: با توجه به این‌که ویروس جهش‌یافته انگلیسی در چند استان کشور شناسایی و مواردی از مرگ ناشی از این بیماری نیز در کشور ثبت شده، نگرانی از شیوع مجدد این بیماری در قم با توجه به موقعیت جغرافیایی استان بسیار زیاد است.

وی با بیان این‌که مراکزی که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آن‌ها کمتر از ۷۰ درصد است باید تذکرات لازم داده شود، افزود: پایانه‌های مسافربری درون‌شهری و برون‌شهری، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، آرایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز فروشگاهی از جمله مراکزی هستند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها روند کاهشی داشته است که باید تذکرات لازم در این زمینه به آن‌ها داده شود.

هیچ مورد کرونای انگلیسی در قم شناسایی نشده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این‌که تاکنون هیچ مورد کرونای انگلیسی در این استان شناسایی نشده است، گفت: ۲۰ نمونه مشکوک به کرونای انگلیسی از قم به انستیتو پاستور ارسال شده که هیچ مورد کرونای انگلیسی در آن‌ها وجود نداشت.

سیامک محبی با تاکید بر ضرورت فعال‌سازی مجدد اقدام‌های فرهنگی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان، افزود: هم‌اکنون وضعیت استفاده از ماسک در قم مطلوب نیست به‌گونه‌ای که میزان استفاده از ماسک در معابر عمومی به‌طور چشمگیری کاهش یافته است.

وی با اشاره به فراهم کردن تمام تمهیدات لازم برای شناسایی سریع ویروس جهش‌یافته انگلیسی احتمالی در این استان، گفت: در بخش‌های بستری و سرپایی، آمادگی‌های لازم برای ارسال نمونه‌های مشکوک کرونای انگلیسی به مراکز تشخیص فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به رفتار موزیانه ویروس جهش‌یافته کرونا، اگرچه امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد درگیری با این ویروس جهش‌یافته نباشیم ولی بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌تواند این استان را با چالش مواجه کند.

محبی با بیان اینکه آمارهای مراجعه‌کنندگان و مبتلایان کرونایی در استان زنگ خطر را در این استان به صدا درآورده است گفت: رنگ کرونایی در استان اگرچه همچنان آبی است ولی این رنگ در حال گرایش به زرد است.

وی با بیان این‌که آزمایش‌های تشخیص کرونا در استان همچنان روند افزایشی دارد، گفت: طی یک هفته اخیر تا ۲۶ بهمن‌ماه جاری ۲ هزار و ۲۱۰ تست در استان انجام شده است.

وی افزود: انجام تست‌های سریع در بیمارستان روند کاهشی و در بخش سرپایی در حال افزایش است به‌گونه‌ای که ۹۳ درصد از این تست‌ها در مراکز سرپایی انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: میزان مثبت شدن این تست‌ها در ۲ هفته اخیر از ۷۹ به ۱۴۲ مورد افزایش یافته که این موضوع زنگ خطری برای شیوع مجدد کرونا در قم است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر زمان آمار بیماران کرونایی افزایش یافته، طی دو تا سه هفته بعد با افزاش آمار بستری‌ها و فوتی‌ها مواجه می‌شویم، به همین دلیل حساسیت‌ها نسبت به شیوع مجدد کرونا باید جدی گرفته شود.

افزایش نگرانی‌ها از شیوع مجدد کرونا در هفته‌های پایانی سال در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: افزایش آمار مراجعه بیماران سرپایی در قم، شناسایی مواردی از کرونای انگلیسی در استان‌های مجاور و همچنین کاهش رعایت دستورالعمل‌ها، نگرانی از شیوع موج جدید این بیماری در هفته‌های پایانی سال در قم را افزایش داده است.

محمدرضا قدیر با ابراز نگرانی عمیق از شناسایی موارد ابتلا به ویروس جهش‌یافته انگلیسی در کشور، ادامه داد: قدرت سرایت، بیماری‌زایی، شیوع و مرگ این ویروس جهش‌یافته بسیار زیاد می‌باشد و این نگرانی‌های فراوانی را ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی کرونای انگلیسی، افزایش مراقبت‌ها را ضروری کرده است، گفت: به دلیل این‌که این ویروس جوانان و حتی در مواردی افراد زیر ۱۵ سال را درگیر می‌کند، تبیین شرایط جدید به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار ضروری است.

وی با انتقاد از وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تالارهای پذیرایی استان، گفت: فعالیت این تالارها در شهرهای آبی مانند قم بدون مانع است، ولی شکایت‌های زیادی از وضعیت تالارها وجود دارد و تشدید نظارت‌ها و برخورد با تالارهای متخلف باید در اولویت قرار گیرد.

قدیر با اعلام موضع دانشگاه علوم پزشکی در خصوص برگزاری اعتکاف در این استان، گفت: تاکنون هیچ مجوزی برای اعتکاف از وزارت بهداشت صادر نشده و هیچ دستورالعملی نیز در این زمینه به استان‌ها ابلاغ نشده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری قم نیز عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونای قم را بی‌نظیر دانست و گفت: از آغاز شیوع کرونا در این استان تا امروز، ستاد استانی مقابله با کرونا در قم با استمرار و نظم برگزار شده و با تقسیم کار و نظارت مناسب، دستاوردهای مهمی برای مهار این بیماری کسب کرد.

بیژن سلیمان پور ادامه داد: شرایط مطلوب کنونی نباید منجر به حساسیت‌زدایی و عادی انگاری شرایط شود چراکه عادی انگاری شرایط به‌سرعت منجر به شیوع مجدد کرونا در این استان می‌شود.

وی گفت: به شدن نگران شیوع مجدد کرونا هستیم و از ظرف دیگر وضعیت کسب‌وکارها و معیشت خانواده‌ها نیز به‌عنوان دغدغه جدی مورد توجه است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم نیز در این جلسه با بیان اینکه زحمات خادمان مسجد جمکران، حرم حضرت معصومه(س) و بقاع متبرک امامزادگان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نباید نادیده گرفته شود، گفت: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی توسط خادمان رعایت و تذکرات لازم به زائران داده می‌شود ولی حجم زائران ممکن است این برداشت را القا کند که دستورالعمل‌ها در آنجا رعایت نمی‌شود.

یونس عالی پور، با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری اعتکاف در این استان ادامه داد: تا امروز، به هیچ‌کسی برای برگزاری اعتکاف در استان مجوزی داده نشده است.

وی با بیان اینکه اصل بر عدم برگزاری اعتکاف است و تاکنون دستورالعملی از ستاد ملی برای برگزاری اعتکاف به استان داده نشده است، ادامه داد: عصر امروز جلسه‌ای برگزار و وضعیت برگزاری و یا عدم برگزاری اعتکاف به‌صورت رسمی تعیین و ابلاغ می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در این جلسه با تاکید بر الزام دستگاه‌های دولتی برای الکترونیکی کردن خدمات گفت: تا پایان سال دستگاه‌های اجرایی ملزم به ارائه غیرحضوری خدمات خود هستند و تا پایان سال هر دستگاه ملزوم است سه خدمت دیگر خود را الکترونیکی کند.

محمدرضا گروسی با تاکید بر الزام همه دستگاه‌ها و نهادها در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این استان ادامه داد: تعداد معدودی از مدارس غیرانتفاعی با عنوان تقویت بنیه علمی، دانش آموزان را برای حضور در مدارس دعوت کرده‌اند که با توجه به نگرانی خانواده‌ها، با این موارد برخورد و پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: همکاری دستگاه‌ها و مسئولان اداری و اجرایی استان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خوب است ولی نیاز است تا مراجعه‌کنندگان به این دستگاه‌ها نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی‌تری داشته باشند.

آمار جان‌باختگان بیماران کرونایی در قم به ۱۵۰۰ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از اسفندماه پارسال تاکنون،‌ فوتی قطعی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان،‌ یک‌هزار و ۵۰۰ نفر بوده است.

محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در همین مدت حدود ۴۶ هزار نفر بستری شده‌اند که از این تعداد،‌ ۴۵ هزار نفر بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

وی اضافه کرد: بیماری که با علائم کرونا در بیمارستان پذیرش می شوند، در بدو امر به‌عنوان بیمار مشکوک به کرونا بستری می‌شود که پس از انجام‌ تست پی سی آر، اگر جواب تست مثبت باشد،‌ بیمار کرونا مثبت و قطعی است و اگر منفی باشد، بیمار مشکوک به کرونا محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که در طرح شهید سلیمانی بیماران کرونا مثبت ره‌گیری هوشمند می‌شوند، گفت: برای افرادی که به مراکز منتخب سرپایی مراجعه می‌کنند، در ۲۰ دقیقه جواب تست کرونای آن‌ها آماده و تکلیف همراهان بیمار نیز مشخص می‌شود.

قدیر افزود: تاکنون ۱۳۲ هزار و ۶۰۰ نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده‌اند و تعداد کل تست‌های انجام شده در مراکز منتخب نیز  ۱۲ هزار و ۳۶۳ تست بوده است.

به گفته وی،‌ طرح شهید قاسم سلیمانی در بخش‌های پنج‌گانه با کیفت خوب و باسرعت در حال انجام است.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که ویروس جهش‌یافته انگلیسی در برخی شهرهای کشور کشف شده، چند نمونه از شهر قم نیز به تهران ارسال شده، ولی تاکنون هیچ‌کدام مثبت گزارش نشده است.

قدیر با بیان این‌که کرونای انگلیسی قدرت سرایت و مرگ و میر بیشتری دارد و جوان‌ترها را درگیر می‌کند، افزود: با توجه به این‌که قم محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است،‌ احتمال ابتلا و چرخش ویروس انگلیسی در این استان دور از انتظار نیست.

اصحاب رسانه قم آسیب‌های ویروس جهش‌یافته را برای جامعه تبیین کنند

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم با اشاره به مشاهده ویروس انگلیسی در کشور، گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات قم در خصوص آگاهی‌رسانی و همچنین بیان هشدارهای لازم راجع زیان‌ها، خسارت‌ها و آسیب‌هایی که به‌واسطه نوع جهش‌یافته کرونا گریبان‌گیر جامعه می‌شود مسئولیت مهمی را بر عهده‌دارند.

بیژن سلیمان پور در سی و هفتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی قم در تالار کرامت استانداری، افزود: بنا به تعبیر و اظهارنظر وزیر بهداشت ویروس جهش‌یافته در مناطق مختلف کشور وجود دارد و هم سرعت انتقال و هم میزان آسیب‌های آن در مقایسه با وضعیت قبلی افزایش پیدا کرده‌ است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه، قلم و مطبوعات در رابطه با تبیین این موضوع وظیفه مهمی را عهده‌دار می‌باشند، گفت: مردم باید در مورد این مساله حساس باشند چراکه این نگرانی است که در هفته‌های آینده و روزهای پایان سال شرایط بسیار سختی را داشته باشیم.

وی گفت: باید تلاش کنیم به‌هیچ‌وجه شرایط اسفندماه سال گذشته را از حیث شیوع و گسترش بیماری نداشته باشیم.

معاون استاندار قم تصریح کرد: در حال حاضر شرایط کرونایی قم به‌طور نسبی خوب است و باید مراقبت و اطلاع‌رسانی کنیم و حساسیت‌ها را بالا برده و با افراد جامعه نیز بیشتر صحبت نماییم و از عادی انگار خارج شویم و رعایت دستورالعمل‌ها را هم افزایش دهیم تا همین وضعیتی که الان با تلاش بخش درمان ایجاد شده را حفظ نموده و به سمت بهبودی پیش برویم.

وی در ادامه افزود: اما متاسفانه تغییر وضعیت کرونایی کشور به‌تدریج مشاهده می‌شود و در قم نیز برغم مطلوب بودن شرایط و نداشتن فوتی کرونایی طی ۲ هفته گذشته، ولی در پذیرش بیماران سرپایی شیب ملایم را حس می‌کنیم.

سلیمان پور تصریح کرد: اگر تلاش کنیم، اطلاع‌رسانی کنیم و رعایت‌ها را بالا ببریم در همین حد می‌شود مدیریت کرد ولی اگر در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌ها ویروس جهش‌یافته وارد قم نیز بشود قطعا شرایط استان سخت خواهد بود.

وی گفت: موضوع عادی انگاری، بی‌تفاوتی و کاهش رعایت دستورالعمل‌ها غیرقابل‌انکار است ولی کرونا درعین‌حالی که ناشناخته و پیچیده است، اما این شناور بودن، تغییرها و جهش‌های مرتب تابه‌حال سبب شده که علم معاصر نتواند متناسب با این ویروس درمان قطعی را ارائه کند.

وی اضافه کرد: اما به‌هرحال زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت در برپایی تجمع‌ها، همایش‌ها و سمینارها تنها راه پیشگیری از این بیماری است و هر وقت این مسائل رعایت شده، این بیماری فروکش کرده است.

۱۷۵ دوز واکسن کرونا در قم تزریق شد

مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت قم نیز در این جلسه گفت: تاکنون ۱۷۵ دوز واکسن کرونا به جامعه هدف اولیه که عمدتا کادر بهداشت و درمان هستند تزریق شده است.

محمدتقی سلطانی با بیان اینکه پارت دوم واکسن روز بیست و نهم بهمن‌ماه جاری در استان تخلیه خواهد شد، افزود: خوشبختانه کسانی که تا الان واکسیناسیون را انجام دادند هیچ مشکلی نداشتند.

وی همچنین تصریح کرد: چون ویروس جهش‌یافته انگلیسی جدید می‌باشد ازاین‌رو واکسن‌های کرونایی که در حال حاضر وجود دارد نوع جهش‌یافته را پوشش نخواهند داد.

وی با بیان اینکه خیز جدید کرونا را در کل کشور مشاهده می‌کنیم، گفت: قم هنوز وارد این خیز نشده است کما اینکه آمار موارد بیماران سرپایی رشد را نشان می‌دهد.

سلطانی افزود: درصورتی‌که بخواهیم حساسیت مردم را بیشتر و جامعه را از عادی انگاری خارج کنیم و توجه‌ها را به این مساله بیش‌ازپیش جلب کنیم الان بهترین وقت است.

عادی انگاری، موجب افزایش مجدد آمار کرونا در قم می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: عادی انگاری شرایط، موجب افزایش مجدد آمار مبتلایان به کرونا می‌شود و ازاین‌رو باید نهایت دقت را داشت.

محمدرضا قدیر در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان به روند اوج‌گیری مجدد کرونا در برخی از شهرها اشاره کرد و گفت: عادی انگاری شرایط، موجب افزایش مجدد آمار مبتلایان به کرونا می‌شود و ازاین‌رو باید نهایت دقت را داشت.

وی با اشاره به سخنان وزیر بهداشت در مورد انتشار ویروس جهش‌یافته کرونا در کشور اظهار داشت: باید تمامی دستگاه‌ها و به‌ویژه رسانه‌ها در این خصوص فعالیت و همواره کمک و از عادی‌سازی جلوگیری کنند.

«با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان قم از ۱۵ دی از وضعیت قرمز به نارنجی، در ۶ دی‌ از نارنجی به زرد و در ۲۰ دی‌ماه جاری از زرد به «آبی» تغییر کرده است».

ویروس کرونا موجب بیماری عفونی «کووید-۱۹» می‌شود و این ویروس ۲۴ آذر ۹۸ در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام ‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۹ دی ۹۸ به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

«کرونا»، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و عطسه، سرفه، دست‌ دادن و روبوسی از جمله راه‌های انتقال آن است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست‌ دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی؛ به‌ هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» توصیه شده است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین اخبار دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته ‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ویروس کرونا قم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ویروس کرونا قم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ویروس کرونا قم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور رعایت دستورالعمل های بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ویروس جهش یافته انگلیسی رعایت دستورالعمل ها برای برگزاری اعتکاف عادی انگاری شرایط برگزاری اعتکاف کرونای انگلیسی مقابله با کرونا شیوع مجدد کرونا مجدد کرونا استانداری قم محمدرضا قدیر ویروس کرونا کرونا در قم تاکنون هیچ دستگاه ها ستاد ملی شده اند تست ها قم نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار اجاره اتاق های مجردی / ۵ متر ماهی ۳ میلیون!

به گزارش خبرآنلاین اجاره اتاق های مجردی حتی در زیرزمین هم صورت می‌گیرد.

به عنوان مثال هزینه اجاره یک اتاق ۵ متری مجردی در تهران ماهی ۳ میلیون و با پول پیش ۱۵ میلیون تومان است.

یک اتاق دیگر مجردی ۸ متری در زیرزمین ماهی ۲.۲ میلیون و با پول پیش ۱۰ میلیون تومان است.

آنطور که به نظر می‌رسد شاهد افزایش اجاره اتاق های مجردی زیر ۱۰ متر هستیم و باید فکر جدی به حال وضعیت اجاره بهای خانه شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903413

دیگر خبرها

  • کف و سقف حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان؛ از ۱۰میلیون و ۹۰هزار تومان تا ...| افزایش۱۰۰ و ۵۰ درصدی این ۲ بند از حقوق | توضیح مهم درباره یک نگرانی
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • افزایش آمار اجاره اتاق های مجردی / ۵ متر ماهی ۳ میلیون!
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا