Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت روز گذشته دو نسخه جدید از مجموعه آفیس خود را معرفی کرد که شامل نسخه Office ۲۰۲۱ مصرف کننده و Office LTSC برای مشتریان تجاری است. نرم افزار Office ۲۰۲۱ در اواخر امسال برای هر دو سیستم عامل ویندوز و macOS در دسترس خواهد بود، و مشابه نسخه قبلی Office ۲۰۱۹، برای کسانی که نمی‌خواهند مشترک ابری نسخه‌های ۳۶۵ مایکروسافت باشند، طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکروسافت هنوز تمام ویژگی‌ها و تغییرات Office ۲۰۲۱ را به طور کامل شرح نداده است، اما نوع Office LTSC (کانال سرویس بلند مدت) شامل مواردی مانند پشتیبانی از حالت تاریک، بهبود قابلیت دسترسی و ویژگی‌هایی مانند آرایه‌های پویا و XLOOKUP در اکسل است. البته Office ۲۰۲۱ نیز دارای ویژگی‌های مشابهی خواهد بود.

در این نسخه نیز منتظر هیچ تغییر کلی در رابط کاربری نباشید. حالت تاریک از نظر بصری تغییر کمی داشته، اما مایکروسافت هنوز بیشتر ویژگی‌های رابط کاربری و ابری خود را ابتدا روی نسخه‌های Microsoft ۳۶۵ Office متمرکز می‌کند.

جارد اسپاتارو، رئیس مایکروسافت ۳۶۵، در مصاحبه‌ای گفت: "این فقط تلاش برای ملاقات با مشتری در جایی است که آن‌ها هستند. مطمئنا مشتریان زیادی داریم که در ۱۰ ماه گذشته به طور دسته جمعی به سرویس ابری منتقل شده‌‍اند. در عین حال، ما قطعا مشتریانی داریم که سناریو‌های مشخصی دارند که تمایلی به انقال به فضای ابری ندارند. "

نسخه بعدی آفیس مخصوص کسانی که مایکروسافت ۳۶۵ را نمی‌خواهند

مایکروسافت برای آینده به نسخه دائمی آفیس متعهد است، اما قیمت و نحوه پشتیبانی از نسخه‌های جدید را تغییر می‌دهد. نرم افزار Office LTSC اکنون فقط به مدت پنج سال به جای هفت سالی که مایکروسافت معمولا برای آفیس در نظر گرفته است پشتیبانی می‌شود.

جارد اسپاتارو رئیس مایکروسافت ۳۶۵، می‌گوید: هر دو نسخه بعدی Office LTSC و Windows ۱۰ LTSC در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. ایده این است که آن‌ها را به هم نزدیک کنیم تا بنگاه‌ها بتوانند آن‌ها را بر اساس نوع مشابهی مستقر و مدیریت کنند. " مایکروسافت اکنون در نظر دارد پیش نمایش Office LTSC را در ماه آوریل منتشر کند و نسخه کامل آن در اواخر سال جاری (میلادی) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نرم‌افزار آفیس ۳۶۵ حریم خصوصی کاربر را ناامن می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آفیس ورد شرکت مایکروسافت مایکروسافت آفیس ویژگی ها Office ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اخبار و گزارش های تازه ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش بینی می شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری های پیشین شامل دو دستگاه بوده اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می رود.

طبق گزارش ها مذاکراتی درباره ویژگی های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش بینی می شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

کد خبر 6090119 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد