Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:51:31 GMT

تویوتای قاچاق در جاسک توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۱۴۵۷

تویوتای قاچاق در جاسک توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز اظهار کرد: با کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروزر تک کابین فاقد مدارک در سطح شهر "جاسک" تردد می کند، در همین راستا ماموران پاسگاه گابریک بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی خودرو موصوف را شناسایی و با هماهنگی قضائی آن را توقیف و به یگان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان داشت: طی بررسی مأموران محرز شد خودرو فاقد مدارک مالکیتی و گمرکی می باشد و تاکنون اقدامی در خصوص شماره گذاری آن از طرف مالک انجام نشده و راننده در یک اقدام غیر قانونی پلاک خودروی دیگری را جهت استفاده بر روی آن نصب کرده است.

به گفته سردار جعفری، کارشناسان ارزش این خودرو را 30 میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان