Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@12:15:40 GMT

رفع مشکلات محلات جنوبی شهرداری بوشهر

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۱۵۴۵

رفع مشکلات محلات جنوبی شهرداری بوشهر

اقدامات و فعالیت‌های محلات جنوبی شهر بوشهر در راستای رفع مشکلات در حوزه اجرایی و عمرانی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در صفحه شهرداری بوشهر آمده است:

«اقدامات و فعالیت‌های اجرایی و عمرانی اخیر واقع در سطح محلات جنوبی شهر بوشهر شامل جلوگیری مستمر از ساخت و سازهای غیرمجاز واقع در محلات جنوبی توسط اداره کنترل و نظارت شهرداری منطقه دو، تلاش مستمر در راستای رفع سد معابر و ساماندهی دست فروشان و خودروهای فروشنده در سطح محلات جنوبی و نیز ممانعت از استقرار چادرهای مسافرتی در نوار ساحلی و حاشیه معابر توسط واحد رفع تخلفات شهری شهرداری منطقه دو، اجرای دو رمپِ ویژه توانیابان واقع در خیابان بهمنی توسط شهرداری منطقه دو، اجرای کانال خاکی جهت دفع سریع آب‌های سطحی واقع در کوی جلالی توسط شهرداری منطقه دو، ترمیم و بازسازی چندین تابلو علائم ترافیکی و نیز نصب تابلوهای شناسایی معابر واقع خیابان اعتمادیه، بلوارهای شهید یاسینی و شهید ماهینی توسط شهرداری منطقه دو، مرمت و بازسازی پل‌های فلزی واقع در شهرک نیایش، خیابان شیخ حسین چاه کوتاهی، خیابان مالک اشتر، خیابان شهید یاسینی و نیز ساخت و نصب دریچه فلزی بر روی کانال دفع آب‌های سطحی واقع بلوار سلمان فارسی و خیابان ریشهر، تخریب پله واقع در گذر عمومی - (خیابان پست، قاصدک ۲) - توسط شهرداری منطقه دو، برق رسانی به سرویس بهداشتی واقع در بلوار شهید قره نی، کابل کشی و نصب تابلو برق واقع در کارخانه آسفالت و میدان بهمن و همچنین رفع معایب برقی آرامستان جدید، اجرای سه کانال عرضی جهت دفع آب‌های سطحی واقع در کوی تنگک اول، کوی خواجه‌ها و کوی سرتل با همکاری اداره فنی وامانی شهرداری و شهرداری منطقه دو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 476251

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بوشهر شهرداری طرح هاي عمراني ساخت و ساز غیر مجاز سد معبر شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق توسط شهرداری منطقه دو محلات جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز