Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از گلزنی به پورتو به سوژه اصلی رسانه‌های پرتغال تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با گذشت حدود دو روز از بازی تیم فوتبال پورتو در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس و گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه، حالا رسانه‌های پرتغال فرصت بیشتری برای ارزیابی عملکرد طارمی پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در دقیقه ۲ بازی با یوونتوس موفق شد دروازه یاران «رونالدو» را باز کند و بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده پرتغال به پایان رسید. طارمی با این گل و ۱۴ گلی که پیش از آن برای پورتو به ثمر رسانده بود، سوژه جذابی برای رسانه‌های پرتغال است و عملکرد او زیر ذره بین قرار گرفته.

روزنامه «A Bola» در صفحه اصلی خود تیتری از طارمی کار کرده و به افزایش محبوبیت این بازیکن به دلیل گلزنی و تقابل با تیم یوونتوس اشاره کرده است.

روزنامه «O Jogo» هم با عکس بزرگی از مهدی طارمی روی جلد خود، آمار این بازیکن را در پورتو استخراج کرده است. این روزنامه نوشت:

«طارمی تمام نمرات و مرزها را می شکند. نه تنها در گلزنی بلکه در باز پس گرفتن توپ، دوئل‌ها، دریبل‌ها و پیروزی در توپ‌های ۵۰-۵۰.

 

در عین حال مهدی طار‌می روز گذشته جایزه خود را از سازمان لیگ فوتبال پرتغال دریافت کرد. طارمی به واسطه عملکرد خوبش در لیگ پرتغال، از سوی سازمان لیگ فوتبال این کشور ابتدا عنوان بهترین مهاجم و سپس عنوان بهترین بازیکن لیگ این کشور را از آن خود کرد. این انتخاب با رای گیری از مربیان حاضر در پرتغال صورت می‌گیرد. او در ۴ مسابقه خود در ژانویه توانسته بود سه گل به ثمر برساند.

بعید نیست طار‌می با ادامه همین روند عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ پرتغال را هم از آن خود کند که این افتخار به درخشش او در سایر مسابقات لیگ پرتغال بستگی دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی اخبار لژیونرها پورتو مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!