Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، بر اساس گزارش دریافتی از سوی بازرسی کل استان قزوین، در خصوص تخلفات متعدد شهردار وقت شهرستان البرز در زمین‌های مشهور به "زمین‌های قدیانی" که با زمین های شهرداری معاوضه شده بود، پرونده‌ای قضایی با توجه به صلاحیت رسیدگی در دادسرای مرکز استان قزوین تشکیل شد و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتهامات مطروحه در این پرونده، اهمال در انجام وظیفه قانونی منتهی به تضییع اموال دولتی به مبلغ بیش از ۱۳ میلیارد ریال، جعل قرارداد تحویل زمین های معوض و استفاده از سند مجعول است.
در نتیجه با توجه به گزارش بازرسی کل استان و تحقیقات متعدد انجام شده در شعبه رسیدگی کننده، مشخص گردید زمین های معاوضه شده شهرداری در زمان توافق دارای ارزش بالاتری نسبت به قیمت محاسبه شده بوده است و با توجه به نظریه هیات کارشناسان رشته تخصصی اصالت خط و امضا، قرارداد تحویل زمین در چندین بند جعلی بوده است.
بنابراین پس از رسیدگی و تکمیل تحقیقات در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین، اتهامات شهردار وقت شهرستان البرز محرز شد و بر همین اساس، کیفرخواست صادر گردید و پرونده جهت ادامه روند رسیدگی و صدور حکم قضایی به دادگاه های کیفری دو قزوین ارسال شد.
دستگاه قضایی استان در برخورد با تخلفات و مفاسد کاملا جدی است و در مسیر مبارزه با فساد، با هیچکس تعارف نخواهد داشت؛ تخلفات در هر زمان که کشف شود، مورد رسیدگی قرار گرفته و مدیران متخلف باید در خصوص کوتاهی ها و ترک فعل های دوران مدیریتی خود همیشه پاسخگو باشند و قانون نسبت به آنها اعمال خواهد شد.

برچسب‌ها دادگستری شهرستان البرز ایرنا قزوین قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری شهرستان البرز ایرنا دادگستری شهرستان البرز ایرنا قزوین قوه قضاییه اخبار کنکور شهرستان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229586 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم