Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرآورد میلان علاوه بر حساسیت های همیشگی خود، نکته ی ویژه دیگری هم دارد، این بار زلاتان و لوکاکو برای فتح تاج پادشاهی شهر میلان با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، دربی میلان این بار محل تقابل دو مهاجم تیم حریف خواهد بود: روملو لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ. دوئلی که شاید فراتر از تقابل دو تیم برای صدرنشینی در سری آ شود و تمام مسائل تکنیکی و تاکتیکی مسابقه را تحت شعاع قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا شب و در حالی که تنها اندکی بیش از یک سال از بازگشت زلاتان به روسونری می گذرد، ستاره سوئدی باید برای فتح تاج پادشاهی میلان با لوکاکو رقابت کند.

جدال زلاتان و لوکاکو در دیدار جام حذفی ماه قبل شروع شد. جدالی که تمام دنیا شاهد آن بودند. تقابل این دو تنها تقابل بین دو مهاجم مشهور و معروف دنیا نیست بلکه تقابل دو هم تیمی سابق است که تا همین چند وقت پیش در منچستریونایتد در کنار هم بازی می کردند.

دعوای دو مهاجم در دیدار جام حذفی ماه گذشته هنوز مبحث مورد علاقه رسانه ها است و حتی تصویری از آن روی دیوارهای شهر میلان کشیده شده است. ضمن این که کمیته انضباطی ایتالیا هم هنوز در حال بررسی اتفاقات جام حذفی است و همگان انتظار حکم قطعی این کمیته را می کشند. 

فردا شب تمام چشم ها روی اتفاقات زمین مسابقه خواهد بود. مهاجم بلژیکی برنده دوئل قبلی بوده است. با این حال تقابل قبل از آن را زلاتان برده بود. لوکاکو تا به حال در چهار شهرآورد حاضر بوده و 4 گل زده است. از سوی دیگر ابراهیموویچ نیز در سه بازی 4 گل زده است. با وجود این دو در زمین مسابقه، هر تیم در هر ثانیه شانس گلزنی دارد. تا به امروز، تاج پادشاهی بین این دو مهاجم به تناوب جا به جا شده است اما  شکی وجود ندارد که هر دو مهاجم فردا شب به دنبال تاج و تخت میلان خواهند بود.

جنگ این دو به بیرون از زمین مسابقه و در فضای مجازی نیز کشیده شده است. بعد از پیروزی لوکاکو در فوریه، مهاجم بلژیکی خود را پادشاه میلان نامیده بود و همین باعث شد تا زلاتان در اکتبر بنویسد: میلان هیچوقت پادشاه نداشته بلکه یک خدا دارد.

به نظر می رسد با وجود تمام این مسائل، حساسیت شهرآورد میلان بیش از قبل باشد. پس شاید بهتر باشد تماشای این مسابقه را از دست ندهید.

اخبار داغ 

بازنشر یک خبر قدیمی به هوای گلزنی مهدی طارمی در اروپا | پورتو کارت طارمی را به مسابقه گذاشت! کنایه مجری شبکه 3 به آذری جهرمی: جوان است و جویای نام! / ویدیو زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تازه ترین گفتگوی آندره آ استراماچونی | نمی خواهم از کونته ناامید شوم! تئو هرناندز: جدایی از رئال مادرید، بهترین تصمیم برای من و اشرف حکیمی بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاج پادشاهی دو مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!

به گزارش "ورزش سه" در تقابل حساس آلومینیوم و پرسپولیس شاهد دومین تقابل دوئل مجتبی حسینی و اوسمار ویرا در فصل جاری خواهیم بود. دوئلی که نخستین بار با برتری شاگردان حسینی به پایان رسید تا نخستین بازی پرسپولیس زیر نظر مربی برزیلی با شکست همراه شود.

ضمن آنکه این دیدار دومین تقابل تاریخ دو تیم در جام حذفی خواهد بود. در اولین تقابل دو تیم در فروردین ماه ۱۴۰۱ شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم موفق به شکست دادن پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی شدند تا حالا شاگردان اوسمار برای انتقام از آلومینیوم انگیزه زیادی داشته‌ باشند.

جالب آنکه اين نخستین حضور پرسپولیس در جام حذفی بعد از ۴ سال به شمار می‌رود. این تیم آخرین بار تحت هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ۹۹-۱۳۹۸ مقابل شهرداری ماهشهر و در زمین حرف به میدان رفته بود که در پایان شاگردان کالدرون با دبل علی علیپور موفق به برتری دو بر صفر مقابل شهرداری شدند.

شادی علیپور به همراه ترابی و نعمتی در آخرین دیداری که پرسپولیس با مربی خارجی در جام حذفی به میدان رفته بود - 2 دی ماه 1398

از آن بازی تا کنون پرسپولیس به واسطه حضور چهارساله یحیی در این تیم در رقابت‌های جام جذفی به مصاف رقبا می‌رفت که حاصل آن کسب یک قهرمانی در فصل گذشته این رقابت‌ها بود.

دیگر خبرها

  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا