Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، شماره صد و بیست نشریه دانشجویی «انعکاس» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، شماره صد و بیست نشریه دانشجویی «انعکاس» منتشر شد.

 

در این شماره از نشریه «انعکاس» با مدیر مسئولی، ارشا نامدار ایوبی و سردبیری، مبین لطفی زاده، به بهانه چهل و دوسالگی انقلاب به بررسی ابعاد تمدنی جمهوری اسلامی به عنوان الگوی عالیه حکومت الهی و کتب مقاومت پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیل بر سینمای ایران بعد از انقلاب که در انتظار موج و نسل سوم خود با قالب و فرم محتوایی معطوف به شرایط فعلی است، صورت گرفته است.

سردبیر این نشریه در مقدمه‌ این ویژه نامه نوشته است: «چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد؛ انقلابی که بدون شک یکی از بزرگترین انقلاب‌های ایدئولوژیک و مردمی در طول تاریخ بشریت بوده است. تداوم هر انقـلاب و هر نظامی، بدون حضور مداوم مردم و حفظ و صیانت از آن میسر نخواهد بود. حضور مردم در انتخابات‌ها یکی از امکان‌های نظام‌های مردم سـالار برای تحقق بخشیدن به این امر است.»

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی تازه های نشریات عدالتخواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران