Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: تعداد مشترکان ثبت نام کننده از استان ما در طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه‌ها به ۱۴۶۲ مشترک رسیده است.

علیرضا شیخی، با اشاره به اینکه به نسبت جمعیت استان و تعداد مشترکین و به گواه ارقام و اعداد، آذربایجان غربی یکی از استان‌هایی است که بیشترین ثبت نامی را در طرح ملی بهینه‌سازی مصرف موتورخانه‌ها دارد، اظهار کرد: با اجرای اقداماتی مثل شناسایی مشترکان هدف این طرح و توزیع تراکت، تبلیغات شهری و ارسال پیامک به این گروه از مشترکان، آنها را جهت ثبت نام در این طرح ملی و رایگان ترغیب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه ۱۴۶۲ مشترک گاز آذربایجان‌غربی تاکنون در این طرح ثبت نام کرده‌اند، افزود: تعداد مجریان ثبت نام کننده در این طرح نیز ۳۳۲ نفر بوده که از این تعداد ۷۵ مجری فعال هستند.

به گفته وی، تاکنون قرار داد اجرای بهینه‌سازی ۱۴۷ موتورخانه منعقد شده است.

به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، شیخی، با اشاره به وجود ۱۷ هزار و ۶۰۰ موتورخانه خانگی و تجاری در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: انتظار می‌رود، موتورخانه‌هایی که نسبت به متراژ واحد، پرمصرف هستند، در این طرح ثبت نام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، درباره اینکه چه مشترکان پرمصرفی شامل این طرح می‌شوند، اعلام کرد: مشترکان دارای موتورخانه که میانگین مصرف گاز سالانه آنها طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ بیشتر از ۲۵۰۰ مترمکعب باشد می توانند در این طرح ثبت نام کرده و شامل یارانه تخصیصی برای بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌شان شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهینه سازی موتورخانه مشترکین گاز گاز آذربایجان غربی بهینه سازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  درشبانه روز گذشته  پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری  صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد