Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات مدیره جدید باشگاه گل گهر با جواهری و قلعه‌نویی جلسه سرنوشت سازی برگزار می کند

ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌ گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص جلسه مدیران جدید باشگاه سیرجانی با مدیرعامل و سرمربی گل گهر عنوان کرد.

 

به گزارش طرفداری، با تصمیم مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گل ‌گهر اعضای هیات مدیره باشگاه سیرجانی جای خودشان را به سه عضو جدید دادند تا بدنه مدیریت این باشگاه دستخوش تغییرات عمده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل ‌گهر در مورد اینکه با این تغییرات شائبه ‌هایی در خصوص وضعیت محمدجواهری (مدیرعامل باشگاه) و امیر قلعه‌ نویی به وجود آمده، به فارس گفت:

مسائل باشگاه باید از طریق خود باشگاه پیگیری شود. حدود 20-30 شرکت زیر مجموعه داریم که در هرکدام از آنها برای تصمیم ‌گیری با شورای مشورتی آن شرکت بحث می‌ شود.

عتیقی افزود:

در مورد باشگاه هم تصمیم را باید هیات مدیره باشگاه بگیرد و آنها باید پیشنهاد بیاورند. اگر بخواهیم حرفه ‌ای برخورد کنیم باید اعضای هیات مدیره باشگاه دور هم بنشینند، شاید به این نتیجه برسند که تغییر بدهند، شاید به این نتیجه برسند که نگه دارند. پیشنهاد و نظری که هیات مدیره بعد از صرف و صلاح باشگاه در مورد آن به نتیجه و جمع بندی برسد و برای من بیاورند، قطعا  برای ما ملاک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گل ‌گهر تصریح کرد:

الان هم بعید می ‌دانم تصمیمی سریع، هیجانی و احساسی بگیرند. آنها بررسی می‌ کنند، حرف ها را می ‌شنوند، برنامه می ‌گیرند و بعد تصمیم لازم را اتخاذ می‌ کنند.

مدیرعامل شرکت گل گهر در پاسخ به این سوال که یعنی قرار است ادامه کار مدیرعامل و سرمربی گل‌ گهر بررسی شود، گفت:

اصلا قرار نیست بررسی شود. قرار است هیات مدیره باشگاه در مورد این موضوع جلسه بگذارد و پیشنهادات شان را به سهامداران اعلام کنند. ما از مدیران تا زمانی که هستند حمایت می ‌کنیم. همچنان امیر قلعه نویی سرمربی است و جواهری هم مدیرعامل، این دو بزرگوار با هیات مدیره جلسه می‌ گذارند و بعد از تصمیم ‌گیری طی یک هفته آینده خروجی آن از طریق هیات مدیره باشگاه اعلام می‌ شود.

مدیرعامل شرکت گل ‌گهر افزود:

هر سه طرف دور هم می ‌نشینند و پیشنهادی را به شرکت گل‌ گهر می ‌آورند. اگر امروز باشگاه با 5 باخت تصمیم هیجانی بگیرد ملاک نیست. آنها باید با هم به نتیجه برسند و یک تصمیم منطقی بگیرند.

عتیقی در مورد اینکه با این حساب کلیت این جلسه، موضوع همکاری با جواهری و قلعه ‌نویی است، عنوان کرد:

بله و این طبیعی است.

اخبار داغ 

بازنشر یک خبر قدیمی به هوای گلزنی مهدی طارمی در اروپا | پورتو کارت طارمی را به مسابقه گذاشت! کنایه مجری شبکه 3 به آذری جهرمی: جوان است و جویای نام! / ویدیو زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تازه ترین گفتگوی آندره آ استراماچونی | نمی خواهم از کونته ناامید شوم! تئو هرناندز: جدایی از رئال مادرید، بهترین تصمیم برای من و اشرف حکیمی بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات مدیره باشگاه مدیرعامل شرکت گل گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی از حضور حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در تراکتور می‌گذرد و این مربی فعلاً مسئولیت فنی قرمزپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

مطهری هفته گذشته در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن هم هدایت تراکتور را انجام داد، تیمش را عصر چهارشنبه به مصاف استقلال می‌فرستد و در چنین شرایطی او به‌طور رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است.

عضو تازه کادر فنی تراکتور بعد از حضور در تبریز از جمع دستیاران قلعه‌نویی جدا شده؛ محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ضمن اعلام خبر جدایی مطهری از کادر فنی گفته است: آقای قلعه‌نویی هنوز تصمیمی درباره جایگزین این مربی نگرفته و هر زمان در این خصوص تصمیم‌گیری شود به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

حمید مطهری مدتی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی کارش را در جمع همکاران او شروع کرد و حالا با بازگشت به عرصه باشگاهی دیگر فعالیتی در تیم ایران نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید