Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره‌برداری از طرح های مهم کشور با تلاش دولتمردان در هفته پایانی بهمن ماه، ایجاد هزاران فرصت شغلی ، گسترش فضای تولید و کمک به گردش چرخ‌های اقتصادی ضمن گسترش عدالت اجتماعی، شعار توسعه متوازن و باور امید و توانمندی را یکبار دیگر تحقق عملی و تداوم بخشیده است.

با وجود اینکه سالهاست جمهوری اسلامی ایران زیر فشارها و تحریم‌های ظالمانه قرار دارد و دولت با مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی زیادی روبرو شده اما بازهم در این شرایط سخت، با تدبیر و مدیریت کارآمد، اجرای طرح‌های توسعه‌ای کشور از اولویت خارج نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح و اجرای این شمار پروژه در شرایط سخت اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و اعمال تحریم‌ها از سوی دشمنان نظام، تنها نمونه‌ای از تایید کارآمدی دولت تدبیر و امید و اثبات بی اساس بودن ادعاهای برخی مخالفان نظام اسلامی است که آنها را به ضعف مدیریتی  متهم می‌کنند.

جمهوری اسلامی ایران نسبت به بسیاری از کشورهایی که زیر تحریم و فشار اقتصادی قرار ندارند و فقط شیوع ویروس کرونا رکورد اقتصادی را برای آنها رقم زده، وضعیت بهتری دارد و آهنگ توسعه، عمران و آبادانی در کشور متوقف نشده‌ و افتتاح طرح های عمرانی ، اقتصادی و زیر ساختی طی سالهای گذشته و  بویژه دهه فجر امسال گواهی بر این ادعاست .

وزیر بهداشت و خبر خوش ورود واکسنی موثر به بازار تا اردیبهشت ۱۴۰۰

وزیر بهداشت هفته گذشته در سفری به قزوین ضمن افتتاح مرکز رادیوتراپی بیمارستان ولایت استان در جلسه ستاد مقابله با کرونا حضور یافت و گفت: ایران تا سه ماه آینده یکی از واکسن سازهای بزرگ جهان در مقابله با ویروس کرونا می شود.

سعید نمکی اضافه کرد: یکی از موثرترین واکسن‌های موجود را در پاستور خواهیم ساخت و امیدواریم آن را تا اردیبهشت به بازار بیاوریم چرا که مراحل اولیه این واکسن طی شده است.

تعیین تکلیف بیمارستان رحیمیان و راه اندازی دستگاه رادیوتراپی ۲ وعده سفر قبلی وزیر بود که عملیاتی شد و وعده راه اندازی هر چه سریعتر بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی هم در این سفر داده شد.

عملیات اجرایی مرکز رادیو تراپی قزوین در سه هزار و ۵۰۰ متر زیربنا و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سال ۹۵ آغاز شده بود.

تاکید وزیر نیرو بر استفاده پایدار و منطقی از منابع آب کشور

وزیر نیرو هم دوشنبه هفته گذشته در ارتباط ویدئو کنفرانسی با همایش رویداد ملی آب در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تاکنون برای ۱۹ استان، برنامه سازگاری با کم آبی در کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی مصوب شده است و تا پایان سال برای همه استان‌ها این برنامه آماده و تصویب خواهد شد.

رضا اردکانیان اظهار داشت: راه‌اندازی کارگروه ملّی سازگاری با کم آبی از جمله اقدام‌های مهم و تأثیرگذار در موضوع مدیریت مشارکتی حوضه‌های آبریز در کشور بود که ایجاد این کارگروه در اسفند ۱۳۹۶ به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی تصویب و ابلاغ شد.

پنج استان میزبان چهل و یکمین پویش هرهفته_الف_ب_ایران

۲۴ پروژه بزرگ صنعت آب و برق با اعتبار ۹۷۵ میلیارد تومان در پنج استان البرز، قزوین، لرستان، خراسان شمالی و چهارمحال و بختیاری از طریق ارتباط تصویری وزیر نیرو در قالب چهل و یکمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.

در این پویش ۹ طرح صنعت آب و برق در استان قزوین از جمله شامل شبکه جمع آوری فاضلاب و فاز اول تصفیه خانه شهر قشلاق، انتقال فاضلاب مینودر به محمود آباد، سامانه ارتقا کیفی آب شرب روستای شهید آباد با اعتباری معادل ۹۳۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

طرح عظیم تغذیه مصنوعی دشت‌های هشتگرد و نظرآباد در غرب  استان البرز نیز با پیام ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو  مورد بهره برداری قرار گرفت. برای اجرای این طرح ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل بخش های دیگر آن ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در آیین بهره برداری از این طرح گفت: طرح تغذیه مصنوعی دشت‌های هشتگرد و نظرآباد استان البرز نقش موثری در کنترل سیلاب ها دارد.

لرستان هم این هفته از طرحهای پویش هر هفته الف - ب ایران بی نصیب نماند و پنج طرح صنعت آب و برق در استان با اعتبار ۳۲۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.این طرح ها شامل اصلاح شبکه فرسوده فشار ضعیف و جایگزینی سیم های مسی با کابل خودنگهدار، توسعه و بهینه سازی شبکه های توزیع و آبرسانی به ۳۸ روستای لرستان بود.همچنین در قالب این پویش ۲ طرح شهرهای بروجرد و پلدختر در حوزه برق منطقه ای باختر به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی یک طرح در شهرستان الیگودرز آغاز شد.

استان دیگری که پنج طرح برق‌رسانی در آن با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر به بهره برداری رسید چهارمحال و بختیاری بود، این طرح ها  با سرمایه‌گذاری ۴۷۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

وزیر نیرو در خراسان شمالی هم ۳۸ پروژه صنعت آب و برق را به ارزش ۸۵۹ میلیارد ریال افتتاح کرد که ۳۳ پروژه از این ۳۸ پروژه مربوط به شرکت آب و فاضلاب است که در این زمینه بیش از ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. همچنین  پروژه آبگیر موقت سطحی سد شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید.

هفته پرکار وزیر تعاون و افتتاح ۲۸۶ طرح

محمد شریعتمداری وزیر تعاون نیز هفته پرکاری را سپری کرد؛ ۲۸۶ طرح با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۴۳ میلیارد تومان سه شنبه گذشته از طریق ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌ها هشت هزار و ۳۰۱ نفر شغل ایجاد شده است. ۲۵ درصد پروژه‌های افتتاحی در روستاها و ۷۵ درصد در مناطق شهری است. 

۶ طرح تعاونی مسکن در استان قزوین با ۱۵۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای ۶۶۶ نفر افتتاح شد؛ در استان قم نیز پنج طرح تعاونی با اشتغالزایی ۲۴۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۲۳ طرح تعاونی لرستان با حجم سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان برنامه دیگر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود ،با افتتاح  این تعداد طرح تعاونی اشتغال ۱۸۱ نفر فراهم شد.

در بندرعباس نیز مرحله نخست مجتمع دامپروی پیشتاز دهنگ بستک در غرب بندرعباس و طرح مجتمع دامپروری بزرگترین مجتمع دامی هرمزگان در زمینی به مساحت ۲۲هکتار با سرمایه گذاری ۲۵۰میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

پروژه ٧٢ واحدی تعاونی مسکن کارکنان اداره کار و امور اجتماعی استان کرمان در فضایی به وسعت سه هزار متر مربع نیز از طرح های دیگر افتتاح وزارت تعاون بود . هزینه مصرف شده این پروژه ۹.۵ میلیارد تومان و ارزش فعلی بیش از ۵۰ میلیارد تومان است.

در ویدیو کنفراس با وزیر تعاون ۱۰ طرح تعاونی در استان مرکزی با اعتبار  ۳۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید. مجموع اشتغال ایجاد شده از این طرح‌های تعاونی ۸۹ فقره است و پیش‌بینی می‌شود که با اجرای طرح‌های توسعه این واحدها فرصت شغلی بیشتری ایجاد شود.

همزمان با این آیین، ۱۳ طرح تعاونی نیز در چهارمحال و بختیاری نیز افتتاح شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حمایت‌های ویژه این وزارتخانه از استان‌های کمتربرخوردار کشور، تصریح کرد: تلاش شده تا در ماه‌های پایانی دولت در استان‌های کم‌برخوردار نمایندگی ویژه‌ای را به یکی از معاونان واگذار کنیم تا روند اجرای طرح‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید را شتاب بخشد.

محمد شریعتمداری افزود: در همین راستا منابع مالی جدیدی تزریق شد و تلاش می‌شود تا طرح‌های سرمایه‌گذاری قبلی که از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است تا پایان دولت تکمیل شود .

اضافه شدن ۸۱۶ تخت به ظرفیت های اقامتی استان تهران

با حضور وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ۲۰۶ پروژه گردشگری و صنایع ‌دستی در استان تهران ظهر امروز( سه شنبه) به ‌صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.

۲۰۶ پروژه‌ای که روز سه شنبه ۲۸ بهمن به ‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور علی‌ اصغر مونسان افتتاح شد، شامل چهار هتل، چهار هتل ‌آپارتمان، یک اقامتگاه بوم‌گردی، یک واحد بوتیک‌ هتل، دو مجتمع گردشگری، ۱۰ سفره‌خانه سنتی، ۳۷ دفتر خدمات مسافرتی است و همچنین ۲۲ گارگاه صنایع‌دستی گروهی و ۱۲۶ کارگاه صنایع‌دستی انفرادی بود که برای ۹۳۶ نفر اشتغال ایجاد کرده و در مجموع ۸۱۶ تخت به ظرفیت‌های اقامتی استان تهران اضافه شده است.

وزیر آموزش و پرورش و نشست صمیمی با نمایندگان معلمان در البرز

وزیر آموزش و پرورش نیز در سفر به استان البرز و با حضور در نشست شورای آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: شورای آموزش و پرورش دراستان ها دارای ظرفیت های فراوانی است که باید به سمت هم افزایی سوق داده شود.

محسن حاجی میرزایی  اظهارداشت: شورای آموزش و پرورش درحل مشکلات دارای قابلیت های زیادی است که در استان‌ها کمتربه آن پرداخته می شود در حالی که باید ماموریت های این شورا اجرایی شود.

وی همچنین در همایش و گفت و گوی ویدئوکنفرانسی که در البرز با مدیران مدارس سراسر کشور و مدیران کل استان ها در بستر شبکه شاد برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط جدید باید مهارت های معلمان افزایش یابد زیرا فضای جدید آموزشی مهارت های جدید را می‌خواهد و مدیران مدارس باید به امکانات و علم روز مجهز شوند.

وی خطاب به مدیران مدارس کشور گفت: باید معلمان را کمک کنید که کارشان را خوب انجام دهند و مدرسه محوری یعنی مدرسه قابلیت دارد خود را اداره کند.

وزیر آموزش و پرورش به اتفاق هیات همراه روز پنجشنبه هم سفری به استان زنجان داشت؛ بررسی  وضعیت آموزشی، دیدار با معلمان منتخب ، افتتاح مجتمع ۴۲ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی ، کلنگ زنی همزمان ۱۶ مدرسه ۳۶ کلاسه به صورت نمادین و شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان و دیدار با نماینده ولی فقیه  از برنامه های سفر حاجی میرزایی به پایتخت شور و شعور حسینی بود.

وی در نشست اختصاصی با مدیران مدارس استان زنجان در بستر شبکه شاد نقش مدیریت مدرسه را یک نقش پربها و مهم عنوان کرد و افزود: اگر به تمامی نقش ها با یک اندیشه عمیق بنگریم، کمتر نقشی به اندازه مدیر یک مدرسه بار و محتوا خواهد داشت.

وزیر راه و افتتاح طرحی برای گره گشایی از مشکلات مردم

استان البرز هم در هفته گذشته مقصد سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بود که در جریان آن آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آزاد راه آبیک - چرمشهر را در حوزه استحفاظی این استان بررسی کرد.

این آزادراه ۱۶۰ کیلومتر مساحت دارد و با عبور از استان‌های قزوین، مرکزی، البرز و تهران به چرمشهر ورامین و بزرگراه قم- گرمسار متصل می‌شود؛ با بهره برداری از این آزادراه، بار ترافیکی عبور و مرور خودروهای سنگین از آزادراه‌های استان‌های تهران، البرز و قزوین کاهش پیدا می‌کند. ارزش ریالی این آزادراه که احداث آن از سال ۹۲ آغاز شده، چهار هزار میلیارد تومان است.

وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید گفت: آزادراه غدیر (آبیک-چرمشهر) توان بالای فنی و مهندسی متخصصان ایرانی را به نمایش گذاشت و اولین پروژه مقیاس ملی است که از ایده تا عمل و بهره برداری آن در یک دولت و ظرف پنج سال اجرا شده است.

محمد اسلامی افزود: خدا را شاکریم که یکی از پروژه‌های بزرگی را که گرهگشای مشکلات مردم است در آستانه افتتاح بوده و به زودی با حضور رییس جمهوری شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

زلزله سی سخت سبب شد وزیر راه و شهرسازی با همراهی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  برای بررسی وضعیت شهر زلزله زده مردم روز جمعه به این شهر سفر کند، شهری که به واسطه وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه با مشکلاتی روبرو شده است .
محمد اسلامی در جمع مردم شهر زلزله زده سی سخت گفت: حامل سلام ویژه رئیس جمهوری برای مردم عزیز سی سخت هستم و امیدواریم با برنامه همه جانبه دولت کار بازسازی به سرعت شروع شود.

وزیر راه ،مسکن و شهرسازی در نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در سی سخت هم اعلام کرد که در شورای عالی شهرسازی ،پهنه بندی گسل های کشور با هدف مقاوم سازی منازل مسکونی مصوب و ابلاغ شده است.

ستاری: همه محصولات مقابله با کرونا در ایران تولید داخل است

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری هم در هفته گذشته سفری یک روزه به کهگیلویه و بویراحمد داشت و ضمن افتتاح پارک علم و فناوری دهدشت ،از شرکت های دانش بنیان استان نیز بازدید کرد.

سورنا ستاری گفت: تمامی محصولات مقابله با کرونا در ایران تولید داخل است و از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا کار تولید محصولات داخلی آغاز شد و از اوایل فروردین واردات محصولات مقابله با ویروس کرونا به ایران وجود نداشت.

وی افزود: هر داروی جدیدی که در واحد های دانش بنیان جهان به وجود می آمد یک ماه بعد در کشور تولید می شد و این روند در تولید واکسن نیز ادامه پیدا می کند.

نشست با فناوران برتر، بازدید از نمایشگاه فناورانه، بازدید از دانشگاه علوم پزشکی استان و پردیس دانشگاه آزاد از دیگر برنامه های معاون رییس جمهوری در سفر به این استان بود.

سفر معاونان وزرا و دیگر مسئولان به استان ها

معاونان وزرا هم در این هفته با وجود شیوع کرونا اما با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به چند استان سفر کردند و ضمن بهره برداری و بازدید از برخی طرح ها ، پیگیر مسائل و مشکلات حوزه مرتبط با فعالیت خود شدند .

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خانه فرهنگ کمالان را در منطقه آزاد چابهار افتتاح کرد؛ همچنین کارخانه سپید پلاستیک تولید کننده ماسک و پلاستیک با اعتباری افزون ‌بر ٢٥٠ میلیارد تومان با اشتغال ٢٠٠نفر نیروی کار مستقیم در چهار شیفت کاری با حضور بانک به بهره‌برداری رسید.

بازدید از پروژه زیرساختی بزرگراه چابهار - کنارک، شرکت در شورای اداری استان، افتتاح خانه‌های امید، زمین‌های چمن روستایی و مدارس و بازدید از پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، گردشگری، ورزشی و اجتماعی از جمله برنامه‌های سفر مرتضی بانک به جنوب این استان بود.

بانک همچنین در بازدید از پروژه شبکه توزیع آب روستای تیس چابهار گفت: ۸۸ میلیارد تومان برای آبرسانی روستای تیس چابهار در حال هزینه است و امیدواریم با سرعت کار لازم تا اردیبهشت سال آینده فاز نخست آن افتتاح شود.


مروری بر مهمترین سفرهای استانی مسئولان در هفته پایانی بهمن ماه:

یکشنبه ۲۶ بهمن ماه نام استان نام مسئول طرح ها و برنامه ها اظهارات  ویژگی ها- دستاوردها  یزد  عباس تابش معاون
وزیر صنعت، معدن و تجارت

افتتاح خط  تولید  صنایع لاستیک یزد

 

 

بازدید از یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای،یک واحد تولید ترمه در منطقه ویژه اقتصادی یزد، ساختمان شهید طاقه باف و شهید پارساییان سازمان صنعت، معدن و تجارت  

 

دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد

روزانه سه هزار حلقه لاستیک به توان تولید کشور افزوده می شود.

 

 

 

 

ایجاد زنجیره ارزش افزوده به مبارزه با قاچاق کالا کمک می کند

  دوشنبه۲۷ بهمن   تهران

بابک دین‌پرست
معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور

 

 

 

 

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری

بازدید از دو واحد تعطیل در شهرک صنعتی پیشوا

 

 

 

 

 

بازدید از کارخانه وارنا و تصفیه خانه قند ورامین و شرکت در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران

 

 

بهره‌برداری از طرح‌های رباط کریم

 

 

 وزارتخانه‌های کشور و صنعت با بررسی علل تعطیلی واحدهای تولیدی کشور، تلاش دارند که  کارخانه‌های تعطیل بازگشایی شوند

 

 

هفت واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری ۸ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان در استان تهران تعطیل است که باید زمینه فعالیت مجدد آن فراهم شود

 

 

از گردنه سخت تحریم‌ها و محدودیت‌ها گذشتیم

 

 

مشکلات واحدهای تولیدی تا رفع کامل آنها مجدانه پیگیری می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

۳۳ پروژه با مبلغی بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد 

سیستان و بلوچستان  علیرضا تابش معاون وزیر راه 

 

 

بازدید از اقدامات انجام شده در طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی (حاشیه‌نشینی) و شرکت در نشست گزارش عملکرد این طرح ها  

 

 

با اعتبارات تخصیص یافته برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی در زاهدان که توسط شهرداری، بنیاد مسکن و راه شهرسازی انجام شده چهره این مناطق تغییر کرده است

 

 

 

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مناطقه حاشیه نشین شهر زاهدان به منظور ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی 

سه‌شنبه ۲۸ بهمن 

گلستان

عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال 

 

 

 

حجت الله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزیر تعاون

 

 

بازدید از از استخر "مادر" آق‌قلا 

 

بازدید از شرکت پرشین کاغذ گمیشان، طرح صنایع دستی تعاونی و پرورش اسب بندرترکمن و مجتمع میگوی گمیشان

 

بازدید از مجتمع کشاورزی دکتر بسکی مینودشت، نواحی صنعتی مینودشت و گالیکش، دهکده گیاهان دارویی گالیکش و طرح بوم گردی و کارخانه آرد کلاله 

۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در کشور پرداخت شد

این طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی و با ایجاد ۱۹ فرصت شغلی مورد بهره برداری قرار گرفت

 

 

وعده معاون وزیر کار برای حمایت از پرورش اسب ترکمن در گلستان

سمنان

محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری

 

افتتاح کلینیک حقوق کودک

عقب‌ماندگی در تحقق چشم‌انداز حقوق کودکان در کشور جبران شود

سمنان میزبان دفتر انجمن ملی علمی کودکان ایران می شود

چهارشنبه ۲۹بهمن  خوزستان /آبادان  سیدجواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش

افتتاح طرح های آموزشی

۲۰۵ هزار دستگاه تبلت اهدایی از سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور، بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شد

بالاترین رقم اهدای تبلت به دانش‌آموزان کم برخوردار کشور به خوزستان اختصاص داده شد

البرز معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی کشور و تجلیل از برترین‌ها 

کانون های فرهنگی تربیتی راهبردی ترین بخش تربیتی وزارت آموزش وپرورش است

حل مشکلات کانون‌ها آذربایجان غربی  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

بازدید از شهرک های صنعتی شمال، مرکز و جنوب 

 

بهره برداری از فاز ۲ تصفیه خانه شهر صنعتی خوی و مجتمع خدماتی رفاهی صدف شهرک

-

واحد تولید سیلیکون متال آذربایجان‌غربی تا یک سال آینده افتتاح می‌شود

 

برای بهره‌برداری از این بخش تصفیه خانه ۵٠ میلیارد ریال هزینه و برای ۲۵ نفر اشتغالزایی شده است

همدان  سیما لاری معاون فرهنگی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

افتتاح طرح‌های دانشجویی

بازدید از اجرای طرح بهینه سازی سالن ورزشی شهید یونسی و مرکز مشاوره دانشجویی و گفت وگو با کادردرمان

 

دیدار با دانشجویان دانشگاه های همدان

سخنگوی وزارت بهداشت: ۱۰ هزار نفر در کشور علیه کرونا واکسینه شدند.

- گلستان 

غلامرضاپناه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 

 

حجت الله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 

بازدید از دفتر تسهیل‌گری، شیرخوارگاه در حال ساخت و کمپ ماده ۱۶ در گرگان ،بازدید از کارخانه تولید لوازم الکتریک در شهر دلند 

 

 

جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری گلستان

تاکنون تسهیلات اشتغال‌زایی به حاشیه‌نشینان کشور پرداخت نشده است

 

سقف تسهیلات برای تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام روستایی ۴۰ درصد افزایش یافته است

 

سنتی بودن کشاورزی موجب کاهش نرخ بهره‌وری گلستان است

بررسی آسیب های اجتماعی  خراسان رضوی  مهرالله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس  بهره برداری از  دبستان ۱۰ کلاسه خیرساز و طرح های عمرانی آموزشی - این واحد آموزشی هزار و ۳۳۴ مترمربعی با هزینه ۴۲ میلیارد ریال مشارکت نیکوکارانه و اعتبارات سازمان توسعه و نوسازی مدارس خراسان رضوی ساخته شده است خراسان رضوی / تربت حیدریه /گناباد 

محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی

 

 

افتتاح ۲ مرکز اقامتی در شهرستان رشتخوار 

 

افتتاح سه طرح گردشگری 

 به دنبال مسیرهای جدید گردشگری هستیم

تلاش برای تامین تسهیلات مناسب و ارزان قیمت و اعتبارات زیرساختی برای این منطقه برای شکل گیری  زنجیره گردشگری 

 

بهره برداری از این طرحها در مجموع ۳۰ میلیارد ریال هزینه داشته است

آذربایجان شرقی  رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش رونمایی از دستاوردهای آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی و بازدید از نخستین مدرسه کودکان بازمانده از تحصیل 

 تحصیل در شرایط کرونا موجب شکوفایی خلاقیت معلمان شد

- یزد   نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی بازدید از طرح اقدام ملی مسکن مهریز یزد

 ۴۶۰ هزار واحد اقدام ملی مسکن در دست ساخت است

در مهریز ۵۰۰ واحد این طرح در دست اقدام است و طبق برنامه ۱۶۰ واحد آن تا نیمه اول سال آینده تحویل  می‌شود آذربایجان غربی   علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی مهاباد 

 زمین‌های بدون استفاده در شهرک‌های صنعتی واگذار می‌شود

قول مساعد اضافه شدن ۴۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی ، ایجاد ناحیه صنعتی در بخش خلیفان، تامین آب مورد نیاز آن و  اعتبار لازم برای ایجاد سامانه تصفیه خانه شماره ۲ شهرک صنعتی مهاباد 


رییس جمهوری /پشتیبان بخش خصوصی کشور باشیم

مراسم بهره برداری از چهار طرح صنعتی و معدنی در سه استان باحضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهوری روز پنجشنبه انجام گرفت.

در پنجاه و یکمین برنامه افتتاح جهش تولید وافتتاح جهش تولید، سه طرح در حوزه صنایع معدنی در استان‌های هرمزگان و کرمان و یک طرح پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان مازندران افتتاح شد.

رییس جمهوری در آیین بهره برداری از این طرحها با تاکید بر واگذاری امور تولیدی به مردم گفت: هر روز اصرار دارم بخش های متعلق به دولت به مردم واگذار شود چون مردم بهتر می توانند تولید را اداره کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی گفت: ما باید پشتیبان بخش خصوصی کشور باشیم و به برنامه ریزی برای امور اجرایی کشور بپردازیم.

بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح در حوزه صنعت، معدن و تجارت وجود دارد

در این مراسم وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه صنعت ایران تا پایان سال ۶.۵ درصد رشد خواهد داشت، تصریح کرد: رسیدن به رشد صنعتی ۶.۵ درصدی به همت جهادی تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان افتخارآمیز است که سال آینده نیز این وضعیت تداوم می‌یابد و بهتر نیز می‌شود.

علیرضا رزم حسینی گفت: بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری در کشور در حوزه صنعت، معدن و تجارت وجود دارد.

  اسکله شماره ۵ بندر منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان جنوب، فاز نخست مجتمع گندله سازی مادکوش بندرعباس در استان هرمزگان،  واحد گندله‌سازی شماره یک گهر زمین سیرجان (پروژه پنج میلیون تنی گندله‌سازی) در استان کرمان و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی «روماک گستر پارس» جویبار در استان مازندران بهره برداری شد.

جمع سرمایه‌گذاری انجام شده در این چهار طرح هشت هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان (ارزی و ریالی) است که زمینه اشتغال یک‌هزار و ۳۶۰ نفر را فراهم کرده است ./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شورای آموزش و پرورش بهره برداری رسید کار و رفاه اجتماعی وزیر راه و شهرسازی بهره برداری وزیر آموزش و پرورش سرمایه گذاری افتتاح طرح میلیارد تومان میلیارد ریال صنعت آب و برق هزار میلیارد مدیران مدارس معدن و تجارت استان تهران معاون توسعه ویروس کرونا استان البرز رییس جمهوری استان ها هفته گذشته طرح تعاونی معاون وزیر شهرک صنعتی واحد تولید تصفیه خانه وزیر تعاون طرح ها افتتاح شد سال آینده اجرای طرح برنامه ها وزیر نیرو وزیر صنعت بهمن ماه پروژه ها آغاز شد سه شنبه سی سخت ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌