Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیشرفت 55 درصدی عملیات اجرایی مخزن ذخیره و خط انتقال آب شهر کهک خبر داد و گفت: این پروژه پیش از آغاز فصل گرما به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر سرمست استاندار قم به همراه جمعی از مسئولان استان از مخزن در حال احداث شهر کهک بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تأمین آب شهر کهک، با بیان اینکه پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان همواره طبق برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری رسیده است، ابراز امیدواری کرد: مخزن آب شهر کهک نیز در زمان مقرر وارد مدار بهره‌برداری شود.

دکتر علی جان صادق پور نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از نحوه تأمین آب شهر کهک پرداخت و اظهار داشت: تأمین آب این شهر در گذشته از طریق دو حلقه چاه انجام می‌شد که با افزایش جمعیت و کاهش آبدهی این چاه‌ها، همواره با مشکل کمبود آب در این شهر مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه با اجرای خط انتقال آب از سدکوچری به شهر کهک در حال حاضر مشکلی در زمینه تأمین این شهر نداریم، خاطرنشان کرد: به منظور مدیریت فشار شبکه توزیع و افزایش حجم ذخیره مخازن، احداث یک مخزن ذخیره جدید با ظرفیت هزار مترمکعب در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به جانمایی این مخزن در میان اراضی کشاورزی یکی از شهروندان گفت: با پیگیری‌های شورای شهر و شهرداری کهک و همچنین مساعدت این شهروند عزیز، این زمین در اختیار ما قرار گرفت و در هفته دولت عملیات اجرایی مخزن آغاز شد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات اجتماعی بر سر راه اجرای این پروژه یادآور شد: با همدلی و مساعدت همه مسئولان استان و شهر کهک این پروژه سرعت گرفت و در حال حاضر 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دکتر صادق پور اعتبار پروژه احداث مخزن و خط انتقال آب شهر کهک را 30 میلیارد ریال اعلام و تأکید کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست قبل از شروع فصل گرم سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب بهره برداری آب شهر کهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس