Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباس آذرپیکان معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: هزینه‌های نگهداری و تعمیر شناور‌های بندر چابهار چهار درصد کاهش یافته و این کار تحقق دستاوردی دیگر در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور است.

او گفت: بندر چابهار با برخورداری از مزایای بی‌شمار بندری و دریایی، به عنوان بندری مناسب و سودآور جهت سرمایه‌گذاری مورد توجه شرکت‌های ایرانی و خارجی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به این مهم توسعه زیرساخت‌ها، کاهش هزینه‌های صاحبان کالا و تعمیر و نگهداری شناور‌ها مورد توجه جدی این اداره‌کل قرار گرفته است.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان فزود: با اقدام‌های انجام شده در همین راستا هزینه‌های فنی یدک کش‌ها، قایق‌ها و بارج‌های این اداره‌کل در ۲ سال گذشته نسبت به دوره مشابه قبل از آن نه تنها افزایشی نداشته بلکه با کاهش چهار درصدی همراه شده است.

او تغییر استراتژی بندر در تنظیم قرارداد‌ها و کاهش ریسک پیمانکاران، ارتقای نیروی انسانی و خودکفایی در انجام تعمیرات تخصصی، ارتقای مدیریت نت و بهره‌گیری از نرم افزار و سخت افزار لازم و استفاده از روش‌های نوین نگهداری و تعمیر را از دلایل تحقق این مهم برشمرد.

آذرپیکان ابراز امیدواری کرد که در سال آینده گام‌های موثری در حوزه هوشمندسازی مدیریت و راهبری نگهداری و تعمیر تجهیزات دریایی بندر برداشته شود و موفقیت‌های بزرگتری رقم بخورد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندرچابهار منطقه آزاد چابهار بنادر و دریانوردی نگهداری و تعمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، علی سلاجقه با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

کد خبر 6097277 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت