Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@22:43:17 GMT

تردد بین شهری در خوزستان ممنوع!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۳۲۷۳

تردد بین شهری در خوزستان ممنوع!

 باشگاه خبرنگاران: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا بعد از نشست امروز این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه چند دستور داشتیم که یکی از آن‌ها مربوط به چگونگی ارزیابی طرح شهید سلیمانی بود که بسیج و وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بقیه دستگاه ها ارائه دادند؛ مقرر شد برای دو و یا سه هفته آینده یک رزمایش کلی با اولویت مناطق قرمز و نارنجی خصوصا خوزستان داشته باشیم که بررسی این طرح به کمیته امنیتی انتظامی اجتماعی واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی فضلی افزود: مقرر شد برای ایام عید طرح ویژه‌‌ای ارائه شود که ترددهای بین شهری و خودروهایی که افرادی با کرونای مثبت داخل آن حضور دارند با قوت بیشتری کنترل شود و بر تجمعات خصوصا اتوبوس‌ها و کامیون‌ها نظارت بیشتری انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا درباره خریدهای عید و محل‌های خرید بیان کرد: امسال نمایشگاه‌های عیدانه نخواهیم داشت و فروش‌های فوق‌العاده با شدت بیشتری کنترل خواهد شد؛ از مردم خواهش می‌کنیم اگر خرید ضروری ندارند به محل‌های خرید مراجعه نکنند.

او درباره حضور دست فروش‌ها گفت: برای ساماندهی دست فروش‌ها هم طرح‌هایی داریم که باید به صنوف مرتبط ابلاغ شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: امیدواریم بحث ورود واکسن‌های خریداری شده زودتر انجام شود و با اولویت بندی‌های وزارت بهداشت توزیع شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در پایان با اشاره به بسته شدن مرز استان خوزستان خاطر نشان کرد: درباره وضعیت خوزستان تصمیم گرفتیم مرزهای کشور در این استان بسته شود؛ همچنین تردد بین شهری ممنوع شود و علما و رسانه با ایجاد یک جریان آگاهی بخشی فضای اجتماعی را برای رعایت بیشتر مردم آماده کنند و امیدواریم مشکل این استان هم به زودی حل شود تا نوروز خوبی داشته باشیم.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر کشور نمایشگاه های عیدانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران