Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیسی ها در تلاش هستند از کارگزار خود پیش از موعد پرداختی مبلغی را دریافت کنند تا کمی شرایط مالی این تیم بهتر شود

پرسپولیس این روزها شرایط سختی را تجربه می کند.

به گزارش طرفداری، فارس در خصوص آخرین وضعیت این روزهای پرسپولیس و کارگزارش نوشته است:

باشگاه پرسپولیس بعد از مدیریت جعفر سمیعی و تغییرات در هیات مدیره این باشگاه در اقدامی قابل پیش بینی از وزارت ورزش درخواست فسخ قرارداد با کارگزار رسمی خود را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روزی هم که خبر درخواست فسخ قرارداد این باشگاه رسانه ای شد در چند نوبت مسئولان باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز در وزارت ورزش جلساتی را برگزار کردند که ظاهرا این نشست ها خروجی به نفع دو طرف نداشته است.

هفته گذشته هم بین جعفر سمیعی و جلیلوند مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز نشستی خصوصی برگزار شد و دو طرف پیشنهادات هم را ارائه کردند و گویا قرار شده کارگزار رسمی سرخپوشان تا سه شنبه جواب نهایی خود را در مورد این نشست عنوان کند.

قرارداد کارگزار پرسپولیس با این باشگاه از همان ابتدا هم با اشکالاتی روبرو بود و انتقادات زیادی به مسئولان وقت این باشگاه بابت انعقاد چنین قراردادی مطرح شد اما در نهایت همکاری طرفین با همان اما و اگرها و نقدها آغاز شد. چندی بعد از استعفای محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس که عامل ایجاد چنین قراردادی بود، مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره وقت این باشگاه اعلام کردند که این قرارداد مناسب نیست و آنها هم خواهان فسخش شدند که در نهایت بعد از جلساتی که برگزار شد، با اضافه کردن متمم همکاری ادامه پیدا کرد.

تاکید بر کف درآمد 110 میلیارد تومانی و نامشخص بودن سقف درآمدزایی یکی از اشکالاتی بود که حتی بعد از اضافه شدن متمم همچنان به این قرارداد وارد بود اما اصرار بر ادامه همکاری وجود داشت. از سوی دیگر در این قرارداد مدام به کف درآمد تاکید می شود و در قرارداد آمده درآمد بیش از این به صورت مساوی بین باشگاه و کارگزار تقسیم می شود اما تاکنون نشانی از قرارداد بالای 110 میلیارد نبوده است.

اکنون با حضور سمیعی همان اشکالات نمایان شده و مدیرعامل کنونی قرمزپوشان پایتخت با علم بر اینکه چنین قراردادی نفعی برای این باشگاه ندارد خواهان ملغی شدن این قرارداد یا ادامه آن با شرایط جدیدی که او در نظر گرفته، است.

هر چند که پیگیری های نشان می دهد زیروبمهای این قرارداد به گونه ای است که دو طرف  برای ادامه یا حتی فسخ آن راه آسانی در پیش ندارند.

شرکت آتیه داده پرداز به توجه به ضرب الاجلی که باشگاه برای پرداخت پول برانکو داشته و به دلیل عدم تامین بودجه از سوی مدیران وقت، مطالباتی که باید در ماه های آذر و بهمن به این باشگاه تزریق می کرده بابت رفع شدن مشکل برانکو هزینه کرده و پرداختی بعدی این شرکت طبق تعهد برای فروردین 1400 است. البته که طبق قرارداد این حق کارگزار پرسپولیس است که طبق قواعدی که تعریف کرده اند سر موعد مقرر واریزی به این باشگاه داشته باشد و این مشکل مدیران وقت پرسپولیس بوده که در تایمی خارج از قرارداد از این شرکت پول گرفته تا چاله پردردسر پول برانکو را پر کنند با این حال اکنون هم سرخپوشان دچار بحران مالی هستند و مدیران فعلی هم از کارگزار خود درخواست کرده اند موعد پرداختی را جلوتر انجام دهند تا باشگاه از بحران فعلی خارج شود.

ظاهرا پیش از این هم کارگزار پرسپولیس زودتر از موعدهایی که در قرارداد بود به داد باشگاه رسیده و اینکه چرا اکنون حاضر نمی شود به جای فروردین یک ماه جلوتر به باشگاه واریزی داشته باشد جای سوال است.

میزان پرداختی باشگاه به بازیکنان 20 درصد بوده و این موضوع هر آن ممکن است تبدیل به بحران شود. البته برخی از بازیکنان بین 30 تا 35 درصد قراردادهای خود را گرفته اند اما تعداد این نفرات محدود است و اکثر تیم پرداختی بین 20 تا 25 درصد داشته اند. این درحالیست که حداقل پرداختی یک باشگاه تا نیم فصل باید 50 درصد باشد.

ضمن اینکه از ابتدای فصل بازیکنان پرسپولیس که به قهرمانی نیم فصل هم رسیده اند هیچ پاداشی دریافت نکرده اند و همه این مسائل باعث شده تا مدیریت باشگاه در شرایط خاصی بسر ببرد. در کنار اینها نقل و انتقالات زمستانی را هم باید اضافه کرد.

همچنین وضعیت پرداختی به کارمندان باشگاه هم مناسب نیست. مدیران پرسپولیس چشم انتظار دریافت پاداش آسیایی هم هستند اما زمان دریافت این پول اصلا مشخص نیست و به همین دلیل نمی توانند روی پولی که هنوز نیامده حساب کنند.

با شرایط موجود اگر بین باشگاه و کارگزار توافقی حاصل نشود کار سمیعی و هیات مدیره سرخپوشان برای خروج از بحران مالی سخت است.

اخبار داغ 

بازنشر یک خبر قدیمی به هوای گلزنی مهدی طارمی در اروپا | پورتو کارت طارمی را به مسابقه گذاشت! کنایه مجری شبکه 3 به آذری جهرمی: جوان است و جویای نام! / ویدیو زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تازه ترین گفتگوی آندره آ استراماچونی | نمی خواهم از کونته ناامید شوم! تئو هرناندز: جدایی از رئال مادرید، بهترین تصمیم برای من و اشرف حکیمی بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش بعد از تساوی بدون گل تیم های پرسپولیس و سپاهان در لیگی برتر فوتبال، تاکید کرد: باید از بازیکنان تیم خود و هواداران که یار دوازدهم ما هستند تشکر کنم. در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم به خواسته‌های خود دست یابیم و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

به نقل از ایرنا وی ادامه داد: روزی کشورهای عربی را برای تمارض به آسیب دیدگی و مصدویت‌های شبیه‌سازی شده مورد انتقاد قرار می‌دادیم اما بازیکنان سپاهان از دقیقه ۵ بازی بالغ بر ۲۰ بار بازی را متوقف کردند که این کار اخلاقی نیست.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: از آن سوی میدان کاپیتان ما هم دچار اشتباه شد و یک بازیکن باتجربه مثل عالیشاه نباید اخراج می‌شد. به هر حال قسمت نبود این بازی را ببریم و باید در هفته‌های آتی جبران کنیم.

درویش در واکنش به سئوال خبرنگاران در خصوص اینکه چرا هواداران سپاهان، بانوان هوادار در جایگاه پرسپولیس را مورد توهین قرار دادند، افزود: توهین در همه جای دنیا محکوم است اما باید پرسید چه قدرتی پشت سپاهان است که وقتی میهمان هستند اینگونه به تیم و هواداران میزبان توهین می‌کنند؟ ضمن اینکه اولین نارنجکی که پرتاب شد هم از سوی هواداران سپاهان بود.

وی در مورد مطالب مطرح شده در خصوص قرارداد پرسپولیس با اسمار و مشکلات مالی تیم، تاکید کرد: تمام حرف‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود از واقعیت به دور بوده و شایعه است. ما از او برنامه خواستیم و گفت به دلیل مشغله ذهنی بعد از بازی با سپاهان در این خصوص اقدام می‌کند. در همین ۵ هفته اخیر همه از ما در مورد قرارداد بازیکنان سئوال می‌پرسند اما چرا در این مورد با سایر باشگاه‌ها کاری ندارند؟

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس همیشه به این نام شناخته می‌شده و بازهم پرسپولیس خواهد بود، اولویت مالکان جدید این است که بدهی را پرداخت و شرایط خوبی برای تیم مهیا کنند. بانک شهر همیشه به ما کمک کرده و در آن زمان هم که مالک نبودند کنار نام پرسپولیس و باشگاه حضوری همیشگی داشتند، الان که مالک هستند شرایط بدون شک بهتر خواهد شد.

درویش در مورد قرارداد یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی پیشین این تیم و پرداخت نشدن مطالباتش، گفت: قرارداد یحیی مشکلی ندارد اما عده‌ای دلال فضا را آلوده می‌کنند. قسط قبلی آماده بود اما با توجه به اینکه برای مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌هایی را می‌دادیم از او رخصت گرفتیم و مشکلی نیست.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901918

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • تلاش سعید جلیلی برای گرفتن عکس یادگاری با فیدل کاسترو | تصویر
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود