Web Analytics Made Easy - Statcounter

باصدور حکمی از سوی دکتر زینی وند استاندار کرمان، محمد صادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن این حکم که دوم اسفند ۹۹ صادر شد به شرح زیر است:

جناب آقای محمد صادق بصیری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی

 

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات با شکوه بر مدار قانون، به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی و فراهم نمودن به موقع مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری های نوین و روزآمد و روان سازی و تسهیل فرایندهای انتخابات، بکارگیری نیروهای انسانی متعهد و متخصص و بسترسازی برای حضور و مشارکت بیشتر و گسترده مردم در عرصه انتخابات، وظیفه و ماموریت جنابعالی است.

انتخابات 1400 باید در شان و تراز مردم شریف استان برگزار شود که در آن، حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر هر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش رعایت گردد. بدین سبب انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و تشکیل و راه اندازی ستاد انتخابات استان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات و با تلاش و کوشش مستمر نسبت به آن اهتمام نمائید.

بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و روسای سازمان های وابسته، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد. ضمن آنکه کلیه دستگاههای اجرایی نیز بر اساس ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران همکاری لازم را خواهند داشت.

امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید، شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند و قانونی با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.ان شاء الله

علی زینی‌وند

استاندار کرمان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان علی زینی وند زینی وند استاندار کرمان استاندارکرمان رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ستاد انتخابات استان برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنر‌های تجسمی این وزارتخانه را به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است: «جناب آقای محمد خراسانی‌زاده مدیرکل محترم هنر‌های تجسمی و سرپرست موزه هنر‌های معاصر،‌
هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاورد‌های تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است. به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب‌عالی به عنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هرچه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات