Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که خود را برای بازی با مس رفسنجان آماده می‌کند از ساعت 12 در زمین کمپ تیم‌های ملی تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کرد.

*رشید مظاهری که بعد از بازی با سپاهان تنها در تمرین ریکاوری استقلال شرکت کرده بود بعد از چند روز غیبت در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و در کنار دیگر دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در این تمرین بازیکنان بعد از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته و در ادامه مرور یک تاکتیک پرسینگ و حفظ توپ در فضای کوچک را در دستور کار خود قرار دادند.

* مهدی قائدی و داریوش شجاعیان  در تمرین امروز حضور نداشتند. قائدی به دلیل عدم دریافت مطالباتش از بعد از بازی با سپاهان در تمرینات شرکت نکرده  اما وی همچنان مدعی است که سرماخوردگی دارد. شجاعیان هم مصدومیت دارد و به همین دلیل در تمرین شرکت نکرد.

*عارف غلامی با بهبود سرماخوردگی در تمرین امروز حضور پیدا کرد. همچنین سیاوش یزدانی که شایعه جدایی وی از استقلال مطرح شده با بهبود وضعیت جسمانی در تمرین امروز حضور داشت.

* سجاد آقایی در اواخر تمرین امروز استقلال در کمپ تیم ملی حاضر شد اما به وی اجازه تمرین داده نشد. وی که روز گذشته  مدعی شد از برگزاری تمرین اطلاع نداشته امروز هم با تاخیر در تمرین تیمش شرکت کرد و همین مساله باعث شد تا به وی اجازه شرکت در کار تاکتیکی داده نشود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز 11 اسفند در رفسنجان به مصاف مس می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تمرین استقلال گزارش تمرین استقلال مهدی قائدی مهدی قایدی فارس عارف غلامی سرماخوردگی تمرین امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092318

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان