Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@09:15:53 GMT

۲۱ داعشی در سوریه کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۳۶۸۵

۲۱ داعشی در سوریه کشته شدند

دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه از به هلاکت رسیدن ۲۱ داعشی در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته در پی بمباران مواضع این گروه از سوی جنگنده های روسی خبر داد.

 این دیده بان روز شنبه با اشاره اینکه جنگنده‌های روسیه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰ بار به پایگاههای داعش در سوریه حمله کردند، اضافه کرد: در این حملات که در مثلث حلب - حماه - الرقه و صحراهای دیرالزور و حمص برگزار شد، آمار کشته‌های نیروهای تروریستی داعش به ۲۱ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه تصریح کرد که روس‌ها با خطر بزرگ داعش مواجه شده‌اند و مجبورند دهها حمله نظامی را انجام دهند تا بتوانند برخی از نیروهای داعش که در مناطق وسیعی از بیابان‌های سوریه پراکنده شده‌اند را از بین ببرند. 

بر اساس این  گزارش ، گروه تروریستی داعش از ۲۴ مارس ۲۰۱۹ تاکنون یک هزار و ۳۲۳ نفر از نیروهای نظام سوریه و شبه نظامیان وفادار به آن‌ها از ملیت‌های مختلف را به قتل رسانده است و همه آن‌ها در جریان حملات، بمب گذاری‌ها و کمین‌های داعش در غرب فرات، صحرای دیر الزور، رقه، حمص و السویداء کشته شده‌اند.

دیده بان موسوم به حقوق بشر سوریه همچنین به کشته شدن چهار غیرنظامی شاغل در میادین گازی و ۱۱ چوپان، یک زن، یک دختر و ۲ مرد در پی حملات داعش اشاره کرد و افزود: طی این مدت  ۷۵۴ نفر از نیروهای داعش در جریان حملات، بمباران و هدف قرار دادن آن‌ها توسط نیروهای دولت سوریه و نیروهای وفادار به آن کشته شده‌اند.

به تازگی نگرانی‌ها در زمینه بازسازی ساختار داعش از سوی آمریکا با کمک همپیمانان منطقه‌ای این کشور در سایه تحرک‌های مشکوک آمریکایی در مرز سوریه و عراق، افزایش یافته است. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دیده بان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین، این جام جهانی قرار است به صورت مشترک در آمریکا و هند غربی برگزار شود.

کد خبر 847616 برچسب‌ها خبر مهم هند ورزش داعش

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت