Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مسعود فقیه دینوری روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: کبد اهدا شده یکی از هموطنان اهل ارومیه امروز به تبریز انتقال یافت و توسط تیم جراحی پیوند اعضای مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز با موفقیت پیوند شد.  

وی افزود: اهداکننده خانم ۵۱ ساله اهل ارومیه و گیرنده کبد خانم ۳۷ ساله اهل تبریز است و در حال حاضر حال عمومی گیرنده رضایت‌بخش بوده و روند بهبودی را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات،  تیم فراهم‌آوری اعضا پس از ثبت اطلاعات بیماران در سیستم اطلاع‌رسانی فراهم‌آوری اعضای کشوری، اقدامات فراهم‌آوری را انجام داده و پیوند اعضا نیز توسط تیم مجرب جراحی پیوند اعضای مرکز امام رضا (ع) تبریز با موفقیت انجام شد.

برچسب‌ها بیماری های گوارش و کبد آذربایجان شرقی تبریز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیماری های گوارش و کبد آذربایجان شرقی تبریز بیماری های گوارش و کبد آذربایجان شرقی تبریز بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کردستان از  دستگیری قاتل منجر به قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در عملیات ضربتی پلیس در مریوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم کردستان، سردار علی آزادی از دستگیری قاتل منجر به قتل 3 نفر از اعضای یک خانواده درعملیات ضربتی پلیس در مریوان  خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل 3 نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر 43 ساله، مادر 38 ساله و دختر 12 ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا  عاملان احتمالی قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران  پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس  آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بوده، به جرم خود اعتراف و از وی 2 قبضه سلاح  جنگی کشف شد.

آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات  خانوادگی اعلام کرد، عنوان کرد: متهم  به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • پانزدهمین جشنواره گلغلتان نوزادان در امیریه دامغان انجام شد
  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • ثبت رکورد تاریخی دانشگاه تبریز با صعود ۲۸ پله‌ای در نظام رتبه‌بندی تایمز
  • ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند