Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی گفت: پرسپولیس همیشه موفق است؛ چون همه اعضای کادر فنی این تیم جزو پرسپولیسی‌های اصیل هستند

حسین کلانی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ بیستم صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، حسین کلانی در خصوص اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال شود یا خیر به میزان گفت:

قطعا این اتفاق رخ خواهد داد و پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم بهترین تیم آسیا و حتی جهان است و در هیچ تیمی تا این حد همبستگی نمی‌بینید.

حسین کلانی افزود:

پرسپولیس همیشه موفق است؛ چون همه اعضای کادر فنی این تیم جزو پرسپولیسی‌های اصیل هستند. در پرسپولیس کسی به دنبال منافع شخصی نیست و شما نمی‌بینید که کسی نیازهای مالی خود را عنوان کند. این تیم صاحب فرهنگ ورزش کشور است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان این تیم رقم‌های بالای ده میلیارد تومان دریافت کرده‌اند، گفت:

این حرف‌ها توسط کسانی گفته می‌شود که مدام در حال شایعه‌پراکنی هستند. همه مبالغی که پرسپولیسی‌ها دریافت کرده‌اند در یک چارچوب و سقف مشخصی بوده است. 

کلانی در مورد اینکه آیا وزیر ورزش در قهرمانی‌های پرسپولیس نقشی داشته یا خیر گفت:

برای وزیر ورزش فرقی ندارد استقلال قهرمان شود یا پرسپولیس. او به ورزش کشور خدمت می‌کند و استقلال و پرسپولیس هم مثل فرزندانش هستند. اگر هم به تیمی گرایش داشته باشد در رسیدگی به  این تیم‌ها تاثیرگذار نیست. 

حسین کلانی ادامه داد:

از خودگذشتگی که بازیکنان پرسپولیس در بازی‌ها از خود نشان می‌دهند نشان می‌دهند همه آنها قلبا پرسپولیسی هستنذ. با این حال برخی به دنبال تخریب این تیم هستند؛ چون توان رقابت سالم با این تیم را ندارند.

پیکشوست پرسپولیس درباره عملکرد سید جلال حسینی در این تیم گفت:

سید جلال حسینی آنقدر آماده است که باید مدافع ثابت تیم ملی باشد. الان دیگر مثل گذشته نیست که به خاطر سن و سال بازیکن بزرگی همچون ناصر حجازی را از تیم ملی کنار بگذارند. 

کلانی در پایان در مورد وضعیت استقلال گفت:

از وضعیت استقلال ناراحت هستم. در این تیم هم همین بچه‌های مملک بازی می‌کنند و چاره دیگری هم نیست. چون نمی‌شود همه آنها در یک تیم حضور داشته باشند.

اخبار داغ 

پنجره باشگاه پرسپولیس مجددا بسته می شود / سند و تصویر حکم کنایه مجری شبکه 3 به آذری جهرمی: جوان است و جویای نام! / ویدیو زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت چرا ارلینگ هالند، زمانی که 8 میلیون یورو ارزش داشت، خریداری نشد؟ تئو هرناندز: جدایی از رئال مادرید، بهترین تصمیم برای من و اشرف حکیمی بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسین کلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای کارشناس صداوسیما و شوکه شدن مجری روی آنتن زنده: دزدی‌های کلانی وجود دارد که رسیدگی نمی‌شود!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903904

دیگر خبرها

  • اقدام باشگاه پرسپولیس علیه مدافع سپاهان در دادسرا
  • ستاره تیم ملی به ترکیب پرسپولیس برنمی‌گردد
  • شوک به قرمزها؛ پایان کار ستاره تیم ملی در پرسپولیس؟
  • شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
  • اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!
  • شکایت پرسپولیس از استوری جنجالی مدافع سپاهان
  • ببینید | ادعای کارشناس صداوسیما و شوکه شدن مجری روی آنتن زنده: دزدی‌های کلانی وجود دارد که رسیدگی نمی‌شود!
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد