Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون خانوار در کشور مسکن ندارند، گفت: همه منابعی که در بحث مسکن و در قالب طرح جهش تولید و تامین مسکن پیش‌بینی شده باید به سمت تولید مسکن در کشور سوق داده شود و دولت نباید هیچ جیبی از قِبل این طرح برای خود بدوزد. محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به طرح جهش تولید و تأمین مسکن در کشور و عرضه مسکن در قالب این طرح گفت: پس از قانونی شدن این طرح و تایید شورای نگهبان عرضه واحد‌های موجود در این طرح شامل کسانی خواهد شد که فاقد مسکن هستند و کمکی درباره خرید مسکن از دولت دریافت نکرده‌اند و همچنین خانه‌ای به نام آن‌ها در جایی ثبت نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: البته افرادی که فاقد مسکن بوده و متأهل هستند در اولویت این قانون قرار دارند که البته وزارت «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» باید این افراد را شناسایی کرده و اطلاعات آن‌ها را جهت بهره مندی از مسکن، در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این حال این واحد‌ها در قالب تعاونی‌ها، حتی تعاونی‌های کوچک ۲ الی ۳ نفره هم امکان واگذاری دارد.

وی افزود: در قالب این طرح مکان‌هایی که زمین‌ها وسعت دارند، می‌شود مجتمع‌های بزرگ ساخت بنابراین متناسب با شرایط زمین‌ها ما می‌توانیم عرضه مسکن را به افراد واگذار کنیم.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه این طرح برای دولت هزینه ندارد بیان داشت: این طرح قرار است کمک‌رسان در زمینه تأمین مسکن نیازمندان باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون خانوار در کشور مسکن ندارند، تاکید کرد: هدف این طرح بهره مندی این میزان افراد - بیش از ۴ میلیون خانوار - از مسکن است.

این نماینده مجلس بیان داشت: همه منابعی که در بحث مسکن در قالب این طرح پیش‌بینی شده باید به سمت تولید مسکن در کشور سوق داده شود و دولت نباید هیچ جیبی از قِبل این طرح برای خود بدوزد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: دولت باید همه امکانات خود را در زمینه تولید مسکن بسیج کنند.   بیشتر بخوانید: اراده‌ای در وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد درباره آشفتگی بازار مصالح‌ ساختمانی وجود ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی ۴ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، رئیس کمیسیون قضایی مجلس از ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان خبر داد.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

 وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

 

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند