Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران که پیش از این اعلام کرده بود کمک هزینه گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر تا پایان بهمن سال ۹۹ تسویه می‌شود، درباره وضعیت پرداخت مطالبات تئاتر فجر سی و نهم به خبرنگار مهر گفت: طبق وعده‌ای که داده بودیم کلیه کمک هزینه گروه‌های تئاتری حاضر در جشنواره تئاتر فجر پرداخت و همچنین مبالغ در نظر گرفته شده برای هیأت‌های انتخاب و داوری جشنواره سی و نهم نیز تسویه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت کمک هزینه‌های گروه‌های شرکت‌کننده در هجدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک نیز یادآور شد: به دلیل برگزاری اینترنتی جشنواره هجدهم، آثار جشنواره تئاتر عروسکی باید تولید می‌شدند و ما در این خصوص قسط اول کمک هزینه گروه‌ها را پرداخت کردیم. همچنین برای ضبط با کیفیت آثار جشنواره نیز حمایت‌هایی را انجام می‌دهیم تا این آثار به خوبی ضبط شده و در وی‌اودی‌ها پخش شوند.

بصیرت تأکید کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تعهداتمان نسبت به جشنواره سی و نهم تئاتر فجر و جشنواره هجدهم تئاتر عروسکی را تا پایان سال ۹۹ تسویه کنیم و بدهی نداشته باشیم. اگر یک درصد این اتفاق رخ ندهد، تسویه مطالبات در فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با اشاره به اینکه بودجه هجدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک ۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، افزود: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مجموع هزینه‌های برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نیز زیر ۶ میلیارد تومان بسته شود.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: به دلیل شرایط اقتصادی و کرونایی موجود در جامعه و بالا رفتن هزینه‌های مالی در مقایسه با سال‌های قبل، برخی هزینه‌های جشنواره سی و نهم تئاتر فجر نظیر هزینه‌های چاپ و اسکان نسبت به قبل بسیار بالا رفته و حتی چندین برابر شده‌اند. ولی ما سعی می‌کنیم مجموع هزینه‌های جشنواره بالای ۶ میلیارد تومان نرود.

کد خبر 5151480 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر رضا بصیرت تئاتر ایران انجمن هنرهای نمایشی ایران سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر موسیقی ایرانی کنسرت آنلاین تئاتر ایران جشنواره فیلم موج کیش ویروس کرونا فیلم سینمایی سریال ایرانی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر جشنواره تئاتر تئاتر عروسکی تئاتر فجر کمک هزینه سی و نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روزهای تمرین را پشت سرمی‌گذارد.

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و... همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهرهای مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است. همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ۱۰ جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 6087516 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه