Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور از اجرای منع ترددهای شبانه با جدیت تمام خبرداد و گفت: مقرر شد منع ترددهای شبانه نیز با جدیت پیگیری شود و در محل‌های تجمع اتوبوس و کامیون ها نیز طرح جدید با جدیت اعمال شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران گفت:  در جلسه امروز چندین دستور کار داشتیم که نخست نحوه و چگونگی و ارزیابی  عملکرد طرح شهید سلیمانی با ارائه گزارشی از سوی بسیج به عنوان یکی از اضلاع طرح ، وزارت بهداشت به عنوان  مسئول هماهنگ کننده و سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت و نقاط ضعف و قوت طرح بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقرر شد ظرف سه هفته آینده رزمایشی کلی در کل کشور با اولویت مناطق قرمزو نارنجی و به ویژه خوزستان داشته باشیم که در این راستا کمیته امنیتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بررسی طرح را بر عهده دارد. به این ترتیب طرح شهید سلیمانی با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت نگرانی از ترددهای بین شهری و داخل شهری با توجه به نزدیکی به ایام نوروز بود که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت . نیروی انتظامی گزارشی را ارائه کرد و مقرر شد برای ایام نوروز طرح ویژه ای ارائه شود که با جدیت تردد در جاده ها به ویژه اتومبیل هایی که افراد مثبت در آنها حضور دارند با اتصال سیستم نیروی انتظامی به وزارت بهداشت نظارت روی آنها انجام شود.از سوی دیگر مقرر شد منع ترددهای شبانه نیز با جدیت پیگیری شود و در محل‌های تجمع اتوبوس و کامیون ها نیز طرح جدید با جدیت اعمال شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر این که امسال نمایشگاههای بهاره نخواهیم داشت، افزود: موضوع خریدهای نوروز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد امسال نمایشگاه نداشته باشیم و فروشهای فوق العاده توسط اصناف پیگیری شود. در همین راستا از اصناف تقاضا داریم رعایت پروتکل ها را با جدیت در دستور کار داشته باشیم و مردم نیز ضمن رعایت پروتکل ها برای خرید به جایی که تجمع وجود ندارد مراجعه کنند. در خصوص دستفروشان نیز شرایطی که توسط شهرداری ها، اصناف، ناجا و استانداری طرحی که آماده شده و ابلاغ خواهد شد باید به درستی رعایت و به آن عمل کنند.

وی در خصوص تامین و توزیع واکسن نیز گفت: در این جلسه این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که ورود واکسنهای خریداری شده سریعتر انجام شود تا با اولویت بندی که توسط وزارت بهداشت تعیین شده نسبت به واکسیناسیون اقدام شود.

رحمانی فضلی در خصوص آخرین وضعیت استان خوزستان در شیوع  کرونا ویروس، تصریح کرد: مرزهای ما با عراق بسته خواهد شد و ترددهای بین شهری و تردد به خوزستان بسته خواهد شد. همچنین مقرر شد دادستانی اعمال قانون توسط ناجا را با جدیت پیگیری کند و اصناف نیز در این حوزه باید ضمن همکاری رعایت پروتکل ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: رسانه ها باید با ایجاد فرهنگ عمومی زمینه رعایت بیش از پیش مردم را فراهم کنند. مردم خوزستان تاکنون نسبت به شرایط متوسط کشور در زمینه رعایت پروتکل ها خوب عمل کردند؛ اما ورود حدود 300 الی 400 نفر از مرز وجود داشته که کارشناسان دلیل اصلی شرایط به وجود آمده را این مساله می دانند.لذا مرز مسدود شده است تا مشکل خوزستان نیز به زودی حل شود و به این ترتیب نوروز خوبی را پیش رو داشته باشیم.

/ایسنا 

بیشتربخوانید: جزئیات تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مورد بررسی قرار گرفت رعایت پروتکل ها داشته باشیم مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آذربایجان غربی با   تولید سالانه بیش از 1 میلیون تن معادل  یک سوم سیب درختی   کشور، یکی از مهمترین قطب های تولید این محصول باغی است.

هر ساله بخشی از این محصول در بازار بصورت تازه خوری مصرف و بخشی نیز به کشورهای مختلف صادر میشود.

اما بخشی از  این محصول  که  در سردخانه های استان ذخیره شده است به دلایل مختلف از بین میرود.

وضعیت مبهم سیب باقیمانده در سردخانه های آذربایجان غربی کام کشاورزان و سرمایه گذاران این بخش را تلخ می کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی و مدیریت این محصول در ماههای گذشته انجام داده ایم.

آقای کرمی در جلسه تنظیم بازار استان افزود: آذربایجان غربی قابلیت استفاده از تمام سیب تولیدی استان را ندارد و تولید سیب در این استان بر پایه صادرات برنامه ریزی می شود .

وی خاطرنشان کرد: امسال عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای صادرات این محصول اعمال نشد تا بازار مدیریت شود ولی با این حال بخشی از سیب تولیدی باغداران آذربایجان غربی در سردخانه ها باقی مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: کشاورزان، بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان دقیق سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود