Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@01:47:56 GMT

خرید آنلاین آهن آلات خدمت تازه تکنولوژی به صنعت است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۴۲۷۷

خرید آنلاین آهن آلات بهتر است یا روش سنتی ؟

اگر تا قبل از کرونا هم خرید آنلاین برای بعضی نا آشنا بود، امروز تبدیل به روتین زندگی همه ما شده است. تا قبل از این همه معتقد بودند که شاید نتوان به خرید آنلاین به چشم یک روش قابل اعتماد برای خرید و فروش نگاه کرد، اما بدون شک ویروس کرونا بزرگترین خدمت را به کسب و کارهای آنلاین کرد و تمام مردم جهان را حتی آنانی را که به خرید آنلاین علاقه ای نداشتند، وارد این چرخه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آیا خرید آنلاین تنها منحصر به اقلام خانگی مثل مواد غذایی و لباس و لوازم بهداشتی و ... است؟ باید بگوییم خیر. امروزه حجم زیادی از مواد اولیه به کار رفته در صنعت به وسیله خرید و فروش آنلاین انجام می‌شود. اما آیا هنوز هم فکر می‌کنید ممکن است خرید آنلاین در حجم زیاد و برای مواد اولیه‌ای مثل فولاد و آهن آلات منطقی نباشد؟ ما به شما از مزایای این نوع خرید می‌گوییم و بدون شک در انتهای این مقاله، نظر شما درباره خرید آنلاین آهن آلات تغییر خواهد کرد.

قیمت به روز و شفاف آهن آلات، مزیت اصلی فروش آنلاین آهن

چه راه‌هایی برای خرید آهن وجود دارد؟ مهم ترین آن ها بورس کالا، خرید از آهن فروشان بازار و کارخانه هاست. بورس کالا که شرایط ویژه‌ای را برای خرید و فروش می‌طلبد و تناژ بالای آن مورد نیاز هرپروژه‌ای نیست. از سویی دیگر کارخانه ها هم همیشه موجودی کافی برای عرضه محصولات ندارند. بنابراین تنها راهی که باقی می‌ماند حضور در بازار آهن فروشان است. اما آنچه که مسلم است، در این مدل خرید و فروش، تعداد واسطه‌ها زیاد بوده و قیمت آهن آلات در این زنجیره پر از واسطه، از ارزش واقعی خود فاصله می گیرد. درنتیجه قیمتی که به فروشنده می‌رسد، قیمت واقعی و شفاف نخواهد بود. دومین ایراد این نوع خرید، آن است که این آهن فروشان معمولا یک نوع مقطع فولادی را عرضه می‌کنند و سبد کاملی از انواع مقاطع را ندارند. بنابراین برای خرید انواع متنوعی از محصولات، باید به آهن فروشان متفاوتی مراجعه کرد که وقت و انرژی و البته سرمایه بیشتری را می‌طلبد.

سبد کاملی از انواع مقاطع فولادی و پروفیل ها

در خرید آنلاین مقاطع فولادی، با یک مجموعه در ارتباط خواهیم بود که انواع محصولات را دارد و سبد کاملی از مقاطع فولادی را ارائه می‌کند. تیرآهن، میلگرد، سقف های فولادی، شیرآلات، لوله، پروفیل، نبشی و ناودانی و هر آن چه را که در صنعت پرکاربرد است می‌توان در میان محصولات این مجموعه‌ها پیدا کرد. علاوه بر این، به دلیل ارتباطات وسیع این مجموعه‌ها با تمام کارخانجات داخلی و خارجی، حتی آلیاژها و مقاطع فولادی که کمتر در بازار پیدا می شوند را هم به خریدار ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت که این مجموعه‌های آنلاین فروش آهن آلات، پیداکردن مواد اولیه کمیاب را برای صنعتگران بسیار تسهیل کرده‌اند.

کم کردن واسطه ها و رساندن قیمت آهن به قیمت واقعی خود

همانطور که در بالاتر هم گفته شد، نقطه قوت این مجموعه‌ها که خرید آنلاین آهن آلات را عرضه می‌کنند، ارتباطات وسیعی است که با بورس کالا، کارخانه‌های داخلی و عرضه کنندگان خارجی دارند. بنابراین در این نوع معامله، تعداد واسطه ها کم شده و قیمت کالا به ارزش واقعی خود نزدیک‌تر می شود.

بررسی قیمت آهن آلات در سایت به صورت به روز و در هر ساعتی از شبانه روز

از دیگر فواید سایت های فروش آهن آلات، قیمت به روز آهن آلات است که هرروز در سایت قرار می‌گیرد و شما درهر ساعتی از شبانه روز که بخواهید می‌توانید به آن ها مراجعه کرده و از قیمت روز آهن باخبر شوید. نکته اینجاست که دیگر برای قیمت گرفتن حتی لازم نیست گوشی تلفن خود را بردارید و تماس بگیرید، چه برسد به این که به بازار آهن فروشی بروید تا از قیمت یک مقطع فولادی آگاه شوید. برای مثال اگر به دنبال قیمت روز تیرآهن باشید، میتوانید به راحتی به سایت مراجعه کنید و از قیمت روز آن باخبر شوید. علاوه بر این به آرشیو قیمت سالانه آن نیز دسترسی خواهید داشت و تحلیل بهتری از قیمت‌ها می‌توانید داشته باشید.

علاوه بر این کارشناسان سایت های فروش آنلاین آهن هم همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند و می‌توانند درباره قیمت‌ها شما را راهنمایی کنند.

مشاوره تلفنی برای مقطع فولادی مورد نیاز پروژه خود

درست شنیدید. شما با ارتباط برقرار کردن با سایت های فروش آهن آلات می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره متخصصان حوزه فولاد بهره‌مند شوید. کافیست که با کارشناسان سایت تماس بگیرید و یا حتی سوال خود را در بخش نظرات بپرسید تا یک کارشناس خبره حوزه فولاد به شما پاسخ دهد.

شفافیت تمام مراحل خرید، از انتخاب تا تحویل بار

از دیگر فواید خرید آنلاین فولاد، این است که از ابتدای کار، شرایط برای خرید و فروش مشخص است و احتمال اهمال کاری از هردو سو کاسته می‌شود. بنابراین می‌توان با اعتماد کامل وارد معامله شد و در نهایت با رضایت کامل معامله را به نتیجه رساند. برای مثال اگر قصد خرید ورق های فولادی داشته باشید، نرخ روز آن از ابتدا در سایت مشخص است و هزینه حمل و نقل هم از همان مرحله اول ثبت می‌شود و تا انتهای کار اضطراب تغییر قیمت ها را نخواهید داشت و میتوانید خرید خود را در سریع ترین حالت ممکن به ثبت برسانید.

حالا که از تمام ویژگی‌های خرید آنلاین آهن آلات باخبر شدید، نظرتان درباره خرید آنلاین آهن چیست؟ آیا نظرتان تغییر کرده و این بار از پشت میز کار خود و هنگامی که یک فنجان چای در دست دارید، به صورت آنلاین خرید می‌کنید و یا هنوز هم تمایل دارید که به خارج از شهر بروید و در میان بازار پر سر و صدای آهن فروشی خرید کنید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: الف

کلیدواژه: مجموعه ها مقاطع فولادی خرید و فروش آهن فروشان برای خرید خرید آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان

امیرمسعود عابدین: این خودرو در بازار چین با نام Sterra ET شناخته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، اکسلانتیکس ET که به عنوان یک SUV سایز متوسط ‌تا بزرگ شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۴۹۵۵/۱۹۷۵/۱۶۹۸ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۳۰۰۰ میلی‌متر است.
نمای جلویی که بر اساس پلتفرم برقی رده بالای چری ساخته شده، دارای جلوپنجره بسته و چراغ‌های خطی و دوتایی جلو است. در قسمت عقب نیز از طراحی چراغ‌های متصل استفاده شده است.

علاوه بر این، اکسلانتیکس ET به ۳۰ سنسور و دو تراشه Orin-X مجهز شده است تا قابلیت‌های پیشرفته کمک رانندگی را برای سناریوهای رانندگی شهری و بزرگراهی تحقق بخشد.

در داخل، صفحه نمایش مرکزی بزرگ ۱۵.۶ اینچی، حالت‌های مختلف از جمله حالت‌های کودک، حیوان خانگی و کارائوکه را یکپارچه می‌کند.
سایر امکانات شامل صندلی‌های جاذبه صفر، گرمکن و سردکن و ماساژور صندلی، سیستم صوتی Lion Melody Max با ۲۳ بلندگو، سانروف ۲.۳۸ اینچی و سیستم نظارت بر سلامتی است که می‌تواند ضربان قلب و فشار خون مسافران را اندازه‌گیری کند.

قدرت تولیدی از دو موتور الکتریکی جلو و عقب تامین می‌شود که حداکثر قدرت به ترتیب ۱۸۳ کیلووات و ۲۳۰ کیلووات است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن ۵.۴۶ ثانیه است. در طی آزمایش سرمای شدید در دمای منفی ۲۰ درجه سانتیگراد در مغولستان، این خودرو از ۲۰٪ به ۸۰٪ در ۲۴ دقیقه شارژ شد. در شرایط عادی در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد (۷۷ درجه فارنهایت)، اکسلانتیکس می‌تواند ۴۰۰ کیلومتر برد را در ۱۰ دقیقه ایجاد کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900025

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی