Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@20:42:08 GMT

طرح تحقیق و تفحص مجلس از بورس تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۴۳۴۵

طرح تحقیق و تفحص مجلس از بورس تصویب شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتشار مطلبی در توئیتر از تصویب طرح تحقیق و تفحص از بورس خبر داد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به تصویب طرح ‎ تحقیق و تفحص از بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس نوشت:

‏در پاسخ به سوالات:

مطابق وعده طرح ‎ تحقیق و تفحص ۵۰ نماینده از بورس در هفت محور در کمیسیون اقتصادی تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد حبابی شاخص، علت تشویق ‎روحانی به حضور مردم در بورس بدون آموزش، گرانفروشی سهام، فروش سهام کاغذی، سرنوشت پول ها و رانت حاصله از محورهای مهم طرح است.

‏در این راستا تدوین طرح استقلال بورس از دولت را آغاز کرده‌ایم. همچنین جهت روشن شدن وقایع رخ داده در بورس،بررسی رانت ها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران طرح ‎ تحقیق و تفحص از بورس هم با امضای ۵۰ نماینده تدوین و در کمیسیون اقتصادی تصویب و بزودی در صحن علنی مطرح می شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بورس بازار بورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس ریزش بورس مجلس شورای اسلامی کمیسیون اقتصادی مجلس تحقیق و تفحص کمیسیون اقتصادی تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی