Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن شماره ۳ تنیس جهان با غلبه بر حریف آمریکایی خود برای چهارمین بار قهرمانی در مهمترین تورنمنت‌های این رشته ورزشی را تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده رقابت‌های اوپن استرالیا در بخش زنان، امروز (شنبه) با مصاف نائومی اوزاکای ژاپنی و جنیفر بردی آمریکایی در بازی فینال بسته شد که این بازی را اوزاکا به آسانی و در دو ست متوالی با نتایج 6-4 و 6-3 به سود خود به پایان رساند و چهارمین قهرمانی‌اش در گرنداسلم‌ها را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوزکا که دو سال پیش نیز فاتح رقابت‌های اوپن استرالیا شده بود، امسال برای دومین بار قهرمان این رقابت‌ها شد و این افتخار را به دو قهرمانی‌اش در گرنداسلم آمریکا در سال‌های 2018 و 2020 اضافه کرد تا به این ترتیب در چهار سال متوالی حداقل یک گرنداسلم را فتح کرده باشد. در واقع او فاتح 4 تا از 9 گرنداسلم اخیر تنیس شده و این در حالی بوده که 5 قهرمانی دیگر میان 5 بازیکن متفاوت توزیع شده است. بنابراین او موفق‌ترین تنیسور زد در 3 سال اخیر بوده است.

رویارویی مدودف با جوکوویچ در فینال تنیس اوپن استرالیا

 

اوزاکا اولین زن از زمان مونیکا سلس در ابتدای دهه 90 میلادی است که هر 4 حضور اولش در فینال گرنداسلم‌ها با قهرمانی همراه می‌شود. در واقع او تنها سومین بازیکن در بیش از 50 سال است که چنین کاری را انجام می‌دهد. تنها تنیسور دیگری که موفق به کسب این دستاورد شده، راجر فدرر سوئیسی بوده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس اوپن استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا

دریافت 44 MB کد خبر 6091315

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • قهرمانی دختران تنیسور در غرب آسیا
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند