Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل موافقتنامه راه مرکز نوآورز و شتابدهی فیمابین اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان اردبیل به امضا رسید.

 رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در جلسه امضای این موافقت نامه اظهار کرد: هدف از راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی، برانگیختن، شناسایی و هدایت جوانان کارآفرین است و افراد ۱۸ تا ۳۵ سال می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهران اوچی اردبیلی اظهار داشت: در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان تلاش خواهد شد تا چگونگی دستیابی آنها به یک ایده بکر و ناب مورد بررسی قرار گرفته و بعد از آن تیم خود را تشکیل دهند و در نهایت ایده خود را به یک کسب و کار نوپا با قابلیت اجرا و جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل نمایند. 

وی افزود: متخصصان در منش به دنبال این هستند که خدماتی را به افراد خلاق و دارای ایده کسب و کار ارائه دهند و طی مدت شش ماه حضور ،تیم‌ها در سه فاز ترویجی، نوآوری و شتابدهی از حمایت های لازم برخوردار باشند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: برنامه مشخصی برای ارائه خدمات در مرکز منش طراحی شده است که شامل برگزاری رویدادهای چند ساعته، رویدادهای ۵ ساعته اطلاع رسانی، رویدادهای ارائه استارتاپ ها به سرمایه گذاران ملی و منطقه‌ای، رویدادهای استارتاپ ویکند سه روزه و برگزاری یک جشنواره تیم‌های برتر و حضور در نمایشگاه‌های استانی و ملی می‌باشد.
اوچی اردبیلی خاطرنشان کرد: در مرکز منش یک شورای راهبری با عنوان شورای جذب و هدایت ایده‌ها شکل خواهد گرفت که مجموعه‌ای از متخصصان حوزه کارآفرینی و فناوری و چهره های دانشگاهی و کارآفرینان خواهد بود که تصمیمات لازم را برای تحقق اهداف این مرکز اتخاذ خواهند نمود 
وی با بیان اینکه این مرکز بسترهای لازم را برای جوانان فراهم خواهد کرد تا جوانان در حوزه کسب و کار ایده های خود را در زمینه های مختلف کسب و کار  تبیین کنند، تصریح کرد: در زمینه کسب و کار باید پتانسیل استان در نظر گرفته شود و از تمام ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنیم که بزرگترین ظرفیت استان اردبیل در زمینه کسب و کارهای حوزه گردشگری و صنایع دستی می باشد که جوانان خلاق میتوانند در این زمینه با ایده های خود رونق کسب و کار در حوزه گردشگری و صنایع دستی  را رقم بزنند.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: راه اندازی این مرکز در راستای راهبری و شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان اردبیل خواهد بود و می تواند در ایجاد انگیزه آنان موثر واقع شود.
سجاد انوشیروانی اظهار داشت: مجموعه جهاد دانشگاهی در ارتباط با جامعه و برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف و ترویج مباحث ارزشمند فرهنگی و اجتماعی توانایی بالقوه ای دارد که باید از آن به نحو شایسته استفاده شود.
وی با بیان اینکه باید جوانان را در حوزه های ایده پردازی و نوآوری آموزش دهیم، تصریح کرد: این آموزش ها باید از طریق دستگاه های متولی انجام گیرد که معاونت جوانان وزارت ورزش و به طبع ادارات کل در استان ها قدم های موثری را برداشته اند و مراکز منش خواهند توانست در تحقق این هدف نقش ایفا کند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اذعان داشت: بر این باور هستیم که ایده های جوانان باید دیده شود و ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی و برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان می تواند گام بزرگی در این مسیر باشد.
انوشیروانی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه موضوع اشتغال در همه کشورها مورد توجه است اما باید تلاش کنیم تا مانند حلقه‌های متصل به هم، در رفع دغدغه اشتغال جوانان این مرز وبوم مسئولان را یاری نماییم.
وی با بیان اینکه جوانان در این مرکز می توانند ایده های خود را رشد داده و با بهره مندی از خدمات آن، وارد بازار کسب و کار شوند، اضافه کرد: جوانان خلاق و ایده پرداز می توانند در مرکز نوآوری و شتابدهی از خدمات مناسبی چون فضای کار، اینترنت و امکانات آموزشی و برنامه‌های شتابدهی به صورت رایگان استفاده نمایند و پس از یک بازه معین شبکه و یا تیم خود را به وجود آورند که امیدواریم در این زمینه جهاددانشگاهی استان اردبیل نهایت تلاش خود را به کار گیرد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جوانان دانشگاهی استان اردبیل مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کار ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت

 اولین نوزاد طرح «نفس» در شهرستان کوهدشت چشم به جهان گشود و با اولین لبخند شیرین خود به سقط‌های غیرقانونی «نه» گفت.
طرح راه‌اندازی مرکز نفس طبق تفاهم نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت و سازمان بسیج جامعه پزشکی و با هدف جلوگیری از سقط جنین سالم در کشور راه اندازی شده است.
این مرکز با هدف کمک همه جانبه به خانواده‌هایی که به علل مختلف سقط جنین می‌کنند ایجاد شده است در این مرکز مادران باردار طی ۹ ماه بارداری تحت حمایت قرار می‌گیرند.
لازم به ذکر است روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه با اهدا بسته حمایتی توسط بسیج جامعه پزشکی از والدین این نوزاد تقدیر و تشکر بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی