Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-04@20:39:20 GMT

نیاز سکوی رسالت به تامین آب شیرین برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۴۶۳۳

نیاز سکوی رسالت به تامین آب شیرین برطرف شد

واحد آب‌سازی سکوی رسالت با تلاش متخصصان شرکت نفت فلات قاره ایران با موفقیت راه‌اندازی و نیاز این سکو به تامین آب شیرین ازسوی شناورها رفع شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، از آنجا که تأمین آب شیرین مورد نیاز سکوی رسالت از طریق تأسیسات مستقر در خشکی و به‌وسیله شناور انجام می‌شد، این موضوع سبب می‌شد همواره در شرایط نامساعد جوی، کارکنان سکو با مشکل کمبود ذخایر آب روبه‌رو شوند و شرایط نامطلوبی برای آنان به‌وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور پس از هماهنگی مسئولان سکوی رسالت با رئیس منطقه و رؤسای عملیات تولید و نوسازی تعمیرات، برنامه‌ریزی‌های لازم برای دریافت و انتقال یک دستگاه پکیج آب‌سازی بدون استفاده (از رده خارج) از منطقه بهرگان به سکوی رسالت در دستور کار قرار گرفت.

این موضوع با پیگیری و هماهنگی بین مناطق و همیاری و همکاری منطقه بهرگان در سال ۹۷ انجام شد و پس از انتقال و استقرار دستگاه در سکوی رسالت، کارکنان متخصص سکو با تکیه بر توان داخلی و با امکانات محدودی که در اختیار داشتند همه ادوات دستگاه آب‌سازی را سرویس و تعمیر کردند و سرانجام به شرایط بسیار مطلوبی برای راه‌اندازی رساندند.

برای تأمین آب شور ورودی این دستگاه دو عدد جوکی‌پمپ مستعمل موجود در سکو بازطراحی، تعمیر و نصب شد و ۲۲ بهمن‌ماه امسال هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این واحد با ظرفیت تولید روزانه ۲۵ تن آب شیرین افتتاح و به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شد. با اجرای موفقیت‌آمیز، این پروژه بدون هیچ مشکلی عملیاتی و با این اقدام نیاز سکو به آب شیرین مناسب برای همیشه برطرف شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: سکوی رسالت آب شیرین کن شرکت نفت فلات قاره ایران سکوی رسالت آب شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در دیدار روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بر تداوم همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان برای تجهیز گمرکات کشور به دستگاه‌های آشکارساز کامیونی تاکید کرد.

براساس این گزارش، در این دیدار که رضوانی‌فر میزبان دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و معاونانش بود، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک با اشاره به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم بر ضرورت تجهیز اماکن گمرکی تاکید و خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به حجم کالا‌هایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می‌شود، تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور یک ضرورت برشمرد.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران افزود: وضعیت گمرکات خصوصا در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهاد‌های تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر تاکید کرد: در گمرکات کشور در دو سال گذشته به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، با این‌حال، گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور نیز در این دیدار از تبیین نیازمندی‌های اساسی کشور استقبال کرد و افزود: این تبیین چنانچه منطقی و مستدل مطرح شود می‌تواند به یک گفتمان در محافل مدیریتی کشور تبدیل شود و قابلیت تحقق آن را افزایش دهد.

دهقانی فیروزآبادی بر تداوم حمایت از گمرک در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده آن و تجهیز گمرکات کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • ◄ واردات لوکوموتیو آری یا خیر؟
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)