Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@18:53:42 GMT

کشف ۶۵۰۰ تن نهاده‌های دامی و روغن نباتی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۴۷۰۴

کشف ۶۵۰۰ تن نهاده‌های دامی و روغن نباتی در مازندران

سیاوش مسلمی از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی و ۳ هزار تن روغن نباتی توسط سپاه کربلا در مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان آمل با اشاره به کم کاری نهاد‌های نظارتی در حوزه‌های مدیریتی، اظهار کرد: سپاه با بهره گیری از حمایت‌های قانونی در مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی، شهرداری ساری و شرکت گاز ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه عزم وجدیت سپاه بر این است که نظام مدیریتی استان با آرامش به کار و تلاش خود بپردازد، افزود: ما در خدمت مدیران هستیم تا در نهایت سلامت برای حل مشکلات مردم کار کنند و اگر افرادی و یا ارگانی بخواهد باعث اخلال در نظام مدیریتی و معیشتی مردم شود، با آن قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

مسلمی از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌های دامی در استان خبر داد و گفت:با تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع توسط فرمانده کل سپاه مبنی بر نظارت و بررسی بازار و تامین ارزاق عمومی و اساسی مردم، کشفیاتی زیادی از جمله ۳ هزار تن روغن نباتی و همچنین لاستیک خودرو‌های سنگین، قند و شکر در استان داشتیم.

فرمانده سپاه کربلا به تامین سوخت نیروگاه برق نکا هم اشاره و خاطرنشان کرد: نیروگاه برق نکا دچار کمبود سوخت شده بود که با کمک به مجموعه مدیریتی نیروگاه نکا، سوخت به اندازه و به موقع برای نیروگاه تامین شد.

مسلمی با تاکید بر اینکه یکی از سرفصل‌های اولویت‌های سپاه در فصل جهش تولید است  به تسهیل گری اشاره و  اضافه کرد: برخی از واحد‌های تولیدی که دچار مشکلات شده بودند، تسهیلات بانکی و مدیریتی ارائه شد تا سالی که رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری کردند، شکل بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نهاده های دامی ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق

طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق  

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران دیروز جمعه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از تماس تلفنی با وزیر نیرو گفت: طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق وابسته به نیروگاه شهید سلیمی نکا با جدیت در دست ساخت بوده و دولت برای تکمیل آن مصمم است. ‎

یوسف نوری افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می‌بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

 

حمزه پور و گزارشی از این بازدید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است