Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری تاکید کرد سیاست پرسپولیس در نقل و انتقالات سکوت است

ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص قهرمانی نیم فصل سرخپوشان، اهداف این باشگاه برای ادامه فصل، نقل و انتقالات زمستانی و ... صحبت هایی را انجام داد.

به گزارش طرفداری، گفتگوی ابراهیم شکوری با ایرنا را می خوانید:

ابتدا در مورد قهرمانی نیم فصل پرسپولیس صحبت کنید، فکر می ‌کردید پرسپولیس در پایان نیم فصل بتواند به این عنوان برسد؟

همین ابتدای صحبتم باید یک تشکر جانانه از هواداران، بازیکنان، مربیان و پرسنل باشگاه داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از کسانی که برای پرسپولیس خیلی زحمت می ‌کشند اما دیده نمی ‌شوند نیز، تشکر ویژه می‌ کنم؛ دوستانی که در نگهداری زمین، کارهای پرواز و امور لجستیکی به ما کمک می ‌کنند. 
قطعا صدرنشینی ما در نیم فصل حاصل کار و تلاش همه ارکان باشگاه و تیم است که باید تا پایان فصل از آن محافظت کنیم. از روزی که مدیریت جدید آمده تلاش ‌مان این بوده که بتوانیم در شرایط سخت به کمک پرسپولیس بیاییم. هواداران ما می ‌دانند که در بحث مدیریت چه مشکلاتی وجود داشت اما با صبوری و همراهی آنها توانستیم تا قسمت بزرگی از این مشکلات را حل کنیم. در این راه مدیریت جعفر سمیعی و هیات مدیره و آقای صدری نیز خیلی به ما کمک کرد. ما مسلما در باشگاه پرسپولیس تلاش می‌ کنیم تا همیشه به موفقیت برسیم و به موفقیت هم فکر می ‌کنیم. البته این را بگویم ما تا روز گذشته بابت قهرمانی نیم فصل خوشحال بودیم و از امروز به فکر ادامه لیگ و آسیا هستیم.

آیا قهرمانی نیم فصل هدف اصلی پرسپولیس بوده یا اهداف دیگری دارید؟

همه ارکان تیم و باشگاه می ‌دانند که قهرمانی نیم فصل هدف کوتاه مدت ما بوده است. مسلما هدف اصلی قهرمانی در پایان فصل و البته هدف بزرگتر ما قهرمانی در آسیا است.

فکر می‌ کنید پرسپولیس پتانسیل کسب پنجمین قهرمانی پیاپی لیگ را دارد؟

چرا که نه. البته همه ما می ‌دانیم که کارمان در ادامه لیگ چقدر سخت است. همه تیم‌ های لیگ مقابل قهرمان چهار دوره پیاپی لیگ انگیزه دارند و می‌ خواهند جلوی این قدرت فوتبالی را بگیرند، پس همین مسئله کار ما را سخت می ‌کند. ضمن اینکه خیلی‌ ها دوست ندارند پرسپولیس به پنجمین قهرمانی پیاپی خود برسد.

یکی از سیاست ‌های جالب مدیریت باشگاه پرسپولیس، انجام امور در سکوت است، در این خصوص هم صحبت می ‌کنید؟

از روزی که جعفر سمیعی به باشگاه آمده این سیاست را در پیش گرفته که کار خوبی هم هست. قطعا کارهای مدیریتی، پشتیبانی و لجستیکی باشگاه باید در آرامش پیگیری شود تا به نتیجه برسیم. هواداران ما باید بدانند که خوب نیست ما هر کاری می‌ کنیم آن را در بوق و کرنا بکنیم. باشگاه امورات و مشکلات زیادی دارد که باید در آرامش حل شود.

در مورد آخرین وضعیت پرونده بودیمیر چه اخباری وجود دارد؟

ما ۹۹ درصد از مبلغ قرارداد این بازیکن را پرداخت کردیم و فقط باید تایید نهایی از سوی وکیل او اعلام شود. فقط باید سود پول بودیمیر را بدهیم. در کل در پرونده بودیمیر مشکلی وجود ندارد و به زودی با اعلام وکیل این بازیکن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ه باز می ‌شود.

از نقل و انتقالات چه خبر؟

سیاست ما در این مورد هم سیاست سکوت است. دقیقا همان کاری که در مورد مهدی ترابی انجام دادیم را در مورد بازیکنان دیگر هم انجام می ‌دهیم. یعنی تا زمانی که چیزی قطعی نشود ما اعلام نمی ‌کنیم. ضمن اینکه بازیکنی باید به پرسپولیس بیاید که قدر و شان باشگاه را بداند.

شاهد این هستیم که خیلی از بازیکنان در فصل نقل و انتقالات با نام پرسپولیس دست به بازارگرمی می ‌زنند، در این مورد چه صحبتی دارید؟

ما هر بازیکنی را که بخواهیم، مستقیم با باشگاه آن بازیکن وارد مذاکره و صحبت می ‌شویم. ما رعایت اصول حرفه ‌ای را سرلوحه کارمان قرار دادیم. ما تلاش می‌ کنیم نیازهای کادر فنی را برآورده کنیم. البته بازیکنان لیگ برتری دیگر هم باید بدانند هیچ نامی بزرگتر و ارجح ‌تر از نام پرسپولیس نیست.

شایعه شده که باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات قرار است هزینه نجومی داشته باشد، این مسئله را تایید می ‌کنید؟

اصلا اینطور نیست، ما براساس نیاز تیم و کادر فنی در فصل نقل و انتقالات حضور خواهیم داشت. بعد هم قطعا برای اینکار چهارچوب خاص خودمان را داریم. بازیکنان فعلی پرسپولیس در پست خود در ایران و آسیا بهترین هستند پس بازیکنی جذب پرسپولیس می‌ شود که اندازه تیم باشد. ضمن اینکه در این مورد قطعا مثل بقیه تیم قراردادی معقول خواهد داشت.

اخبار داغ 

پنجره باشگاه پرسپولیس مجددا بسته می شود / سند و تصویر حکم کنایه مجری شبکه 3 به آذری جهرمی: جوان است و جویای نام! / ویدیو زهرا اسماعیلی چگونه در زندان کرج اعدام شد؟ / عکس و جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت چرا ارلینگ هالند، زمانی که 8 میلیون یورو ارزش داشت، خریداری نشد؟ تئو هرناندز: جدایی از رئال مادرید، بهترین تصمیم برای من و اشرف حکیمی بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس قهرمانی نیم فصل نقل و انتقالات ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید باز هم از اوسمار حمایت کرد

به گزارش ورزش سه، محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه 60 باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم