Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@14:49:45 GMT

امسال نمایشگاه‌ عیدانه برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۵۰۱۷

به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به ارزیابی عملکرد طرح شهید سلیمانی گفت: گزارشی را دستگاه‌ها دادند و ضعف‌ها و قدرت ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در دو هفته آینده یک رزمایش در مناطق قرمز به خصوص خوزستان برگزار شود.

وی ادامه داد: نگرانی در مورد تردد های بین شهری و داخل شهری وجود داشت، نیروی انتظامی از عملکرد خود در این باره گزارشی ارائه داد و قرار شد در ایام نوروز طرحی را ارائه دهند که تردد بین شهری کنترل شود و ترددهای ۹ شب تا ۳ صبح جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور تأکید کرد: موضوع بعدی که در جلسه مطرح شد، بحث خریدهای نوروزی و امکان تجمعات در این خریدها بود. امسال هم مانند سال قبل هیچ گونه نمایشگاهی نداریم و خرید و فروش های فوق العاده را قرار است اصناف بر روی واحدهای صنفی نظارت داشته باشند که فروش های فوق العاده باعث ایجاد تجمعات نشود.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: توقع از مردم این است حتی المقدور تردد کمتری داشته باشند و با در تجمعات نباشند مقرر شد دستفروشان هم با تدابیری که از طرف شهرداری ها و اصناف در نظر گرفته شده، قرار است کار خود را دنبال کنند.

وی اضافه کرد: مقرر شد تردد به استان خوزستان ممنوع شود و مرزهای این استان نیز بسته شود. مردم خوزستان این یکسال در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی خوب عمل کردند، امیدواریم مشکل خوزستان هم حل شود تا نوروز خوبی داشته باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: گزارش هایی در خصوص نحوه تأمین و توزیع واکسن کرونا در جلسه مطرح شد. قرار بر این شد تا واکسن های خریداری شده از کشورهای مختلف سریعاً به کشور وارد شوند. اولویت تزریق واکسن فقط و فقط با وزارت بهداشت است و هیچ نهاد دیگری نمی تواند برای تزریق واکسن کرونا، اولویتی ارائه دهد.

وی تاکید کرد: واهشمندیم علما و شیوخ در این استان تلاش کنند که با یک جریان آگاهی بخشی و فرهنگ سازی عمومی، فضای اجتماعی این استان را اقناع کنند تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. بررسی ها حاکی از آن بوده که ورود روزانه ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر در روزهای گذشته از مرز خوزستان به کشور باعث تشدید کرونا در این استان شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اولین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود و علاقمندان آثار خود را باید تا پایان تیر امسال به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند.

بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را دبیرخانه این جایزه به نشانی داستان و بازآفرینی / نقطه آی آر http://dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی