Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: اقداماتی مانند رونمایی از پروژه های امروز باید با خلاقیت و به گونه ای برای مردم تبیین شود تا مشخص شود که ارزش این پروژه ها چندین برابر ساخت پل ها شاهراه ها و اتوبون ها است چرا که در عین صرفه جویی در وقت و هزینه، خدمات قابل دسترسی به شهروندان می دهد.
به گزارش خبرنگار شهر، ناهید خداکرمی، رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در آیین رونمایی از پروژه های هوشمند شهرداری تهران با ارزشمند خواندن این پروژه ها گفت: اقداماتی مانند رونمایی از پروژه های امروز باید با خلاقیت و به گونه ای برای مردم تبیین شود تا مشخص شود که ارزش این پروژه ها چندین برابر ساخت پل ها، شاهراه ها و اتوبون ها است چرا که در عین صرفه جویی در وقت و هزینه، خدمات قابل دسترسی به شهروندان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در ابتدای این دوره از مدیریت شهری فریاد شهروندان از فساد نهادینه شده در دوره های پیشین شهرداری بلند بود و این اقدامات برای کاهش فساد موثر است، هر چند زمان می برد تا به شهرداری شیشه ای برسیم، اما گامهایی که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برداشته، می تواند به خواسته شهروندان مبنی بر مبارزه با فساد، جامه عمل بپوشاند.
خداکرمی با تاکید بر اینکه در شهر هوشمند باید داده ها برای مدیریت بهینه در اداره شهر خوب تبیین شوند، ادامه داد: در بحث سامانه الکترونیک سلامت نیز انتظار این است که این کندی سرعت بیشتری بگیرد و حداکثر تا مرداد ماه نسخه الکترونیک را داشته باشیم. این سامانه مختص کارکنان و خانواده شهرداری است. امیدواریم نسخه الکترونیک سامانه سلامت با همکاری فاوا و شهر سالم هر چه سریعتر عملیاتی شود از اطلاعات سلامت کارکنان آگاه شویم و کیفیت زندگی آنها ارتقا پیدا کند.
افزایش سرعت و کیفیت خدمات با استفاده از سامانه الکترونیک سلامت
حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم نیز در این مراسم با بیان اینکه از گذشته در بحث فناوری اطلاعات شهر سالم مشکلات نرم افزاری وجود داشت و ورود و استفاده از سامانه های دیجیتال می توانست سبب ارائه خدمات مناسبتری به شهروندان شود، عنوان کرد: سامانه الکترونیک سلامت می تواند سرعت و کیفیت خدمات را افزایش و کاهش هزینه ها و دسترسی بیشتر را در پی داشته باشد.
خبرنگار: علی سی پی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: در این کلان‌شهر طرحی با هدف توسعه استفاده شهروندان مشهدی از موتور سیکلتی برقی کلید خورده است.

جعفر شمس با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سوخت ناوگان حمل‌ونقل درون شهری یکی از مهم‌ترین موضوعات حمل‌ونقل درون شهری است.

وی افزود: در تمام کشور مشکلاتی برای سوخت خودروها وجود دارد که این مشکل هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد و متولی توزیع سوخت وزارت نفت وشرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد در ادامه گفت: وظیفه شهرداری ایجاد سامانه‌های محلی برای ثبت اطلاعات پیمایش خودروها و ارسال اطلاعات درست برای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

شمس با بیان اینکه کارکرد این سامانه به این صورت است که سوخت بر اساس عملکرد ناوگان واریز شود، اظهار داشت: تمام کلان‌شهرها سامانه محلی خودشان را به مراتب با دقت بیشتری دارا هستند و قابلیت پاسخگویی بیشتری برای راننده‌های آن شهر راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: موضوعی که در این ارتباط باید پیگیری شود، بارنامه‌های درون شهری است که اگر بر اساس قانون‌های سامانه ارسال و صحت اطلاعات تصحیح شود، مشکل رانندگان برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: در این کلان‌شهر طرحی با هدف توسعه استفاده شهروندان مشهدی از موتور سیکلتی برقی کلید خورده است، قبلاً موتور به صورت قسطی بدون پیش پرداخت با نرخ چهار درصد به شهروندان ارائه می‌شد اما در طرح پیکار برای موتورهای کار کرده درصد نرخ سود از چهار درصد به صفر درصد و مدت اقساط از ۲۴ ماه به ۳۶ ماه رسیده است که این طرح با استقبال خوبی همراه شد و تقریباً کل ظرفیت پیش‌بینی شده در کمتر از هفت روز پر شد و انشاالله واگذاری موتورها از هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 749952

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد