Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر بیات افزود: اخیراً برخی شرکت های سودجو با بازنشستگان تماس می گیرند و به آنها می گویند مبالغی باید برای ما واریز کنید تا در قبال آن کارت هوشمند سلامت به شما تحویل دهیم یا تخفیفات استفاده مراکز درمانی برای شما قائل شویم و آنها را تهدید می کنند که اگر درخواست آنها را قبول نکنند حقوق مستمری آنها قطع می شود یا نمی توانید از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شرکت‌ها به هیچ وجه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی نیستند و بازنشستگان فریب سوء استفاده کنندگان را نخورند، گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز به این تماس ها اعتماد نکنند و با ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات سازمان تامین اجتماعی تماس بگیرند و این موضوع را گزارش دهند تا مسئولان به آن رسیدگی کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تاکید کرد: از اول اسفند دفترچه جدید چاپ نمی شود و دفترچه های قدیمی هنوز معتبر است اگر در این مورد نیز تماس گرفتند آگاه باشید شیادی است. در صورتی که دفترچه بازنشستگان دیگر برگ نداشته باشد با شناسنامه یا کارت ملی می توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند و نیاز به هیچ کارت دیگری نیست.

بیات گفت: بیمه‌شدگان و بازنشستگان محترم اخبار سازمان تامین اجتماعی را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا نشریات سازمانی، رسانه‌ها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

کد خبر 5151819

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمه شهرداری تهران شورای شهر تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران سی سخت زلزله سازمان تامین اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گردشگری سامانه بارشی دفترچه بیمه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا قوه قضاییه پیام تسلیت سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، افزایش مبلغ وام های ضروری است.

چراغ سحر تصریح کرد: مبلغ این وامها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

چرغ حر اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است و بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می کنند.

کد خبر 6094037

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی