Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بر تاسیس شعبه دوم بانک کشاورزی در شهرستان اسدآباد تاکید کرد و گفت: راه اندازی این شعبه مطالبه کشاورزان اسدآبادی است.

کیومرث سرمدی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص نتایج برگزاری نشست با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی از پرداختن به وضعیت، مشکلات و چالش های کشاورزان شهرستان اسدآباد در این دیدار سخن گفت و افزود: در این نشست چگونگی حل مشکلات راه های بین مزارع به شور و مشورت گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برلزوم تاسیس شعبه دوم بانک کشاورزی در شهرستان اسدآباد تاکید و وضعیت و مشکلات آب کشاورزی در اسدآباد بررسی شد، افزود: سد جدید «نعمت آباد» امتیازی برای این شهرستان است ضمن اینکه بر هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی برای راه اندازی کانال سه و چهار علاوه بر کانالهای یک و دو که پیش از این راه اندازی شده تاکید شد.

سرمدی از کمبود نیرو در اداره جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد و نیاز به جذب نیرو با تاکید ویژه بر افراد بومی شهرستان سخن گفت و افزود: مشکلات و کمبودها در زمینه‌ نهاده های دامی و کود های شیمیایی که باعث نگرانی مضاعف کشاورزان شده مطرح و وزیر قول مساعد و همکاری برای کم کردن و رفع مشکلات و کمبود ها در این زمینه را داد؛

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تکمیل شهرک گلخانه ای پردیس با مساحت ۲۰ هکتار برای بهره‌برداری و همچنین ایجاد یک شهرک گلخانه ای جدید با مساحت ۴۰ هکتار در بخش مرکزی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی مورد موافقت وزیر جهادکشاورزی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تعمیر و تجهیز مرکز جهاد کشاورزی روستای یوسف آباد از محل اعتبارات ملی نیز موافقت وزیر قرار گرفت؛ گفت: احداث شبکه آبیاری و زهکشی درجه سه و چهار سد نعمت آباد به طول سه کیلومتر جهت  انتقال آب بند انحرافی پایین دست اراضی کشاورزی روستای بوجین، گذرکجین و خاکریز با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان نهایی شد.

سرمدی از احداث و تکمیل سیل بند رودخانه های فصلی آجین، هلور و خنداب با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیز خبر داد.

تحلیل بازار/

برچسب ها: اسد آباد ، بانک کشاورزی ، شهرستان اسد آباد لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MpN

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اسد آباد بانک کشاورزی شهرستان اسد آباد شهرستان اسدآباد بانک کشاورزی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم

ایسنا/همدان رئیس اتاق اصناف اسدآباد اعلام کرد: هیچ گونه کمبود آردی در این شهرستان نداریم اما به علت کثرت تعداد نانوایی و کم بودن سهمیه تخصیصی آرد به آنها، نانوایی‌ها به سوددهی نمی‌رسند.

رسول قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

قنبری با بیان اینکه از کسبه و بازاریان اسدآبادی درخواست داریم به منظور جلوگیری از جریمه و تشکیل پرونده در اداره تعزیرات نسبت به درج قیمت اجناس و صدور فاکتور فروش به مشتری اقدام کنند، افزود: از مردم نیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده عدم درج قیمت و ارائه فاکتور فروش این تخلفات را به اتاق اصناف گزارش دهند چراکه درج قیمت و ارائه فاکتور فروش از نقش مؤثری در پیشگیری و جلوگیری از گرانفروشی دارد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحدهای صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحدهای صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود ضمن اینکه با الکترونیک شدن مجوزهای کاغذی فعالان اقتصادی، واحدهای فاقد پروانه کسب ناچار هستند برای اخذ شناسه یکتا خود اقدام کنند و در این رابطه دیگر نیازی به نظارت و بازرسی ما نخواهد بود.

وی یکی از مهمترین مطالبات بازاریان را کاهش ضریب مالیاتی دانست و گفت: امیدواریم با کاهش این مهم کسبه خرُد بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد