Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@09:05:10 GMT

برگزاري مسابقه طراحي و دوخت ماسک وجيه اروند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۵۳۸۰

برگزاري مسابقه طراحي و دوخت ماسک وجيه اروند

خبرگزاری آریا- سرپرست اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی آبادان  از برگزاری مسابقه طراحی و دوخت ماسک وجیه اروند به صورت مجازی  خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان ، محمد برکت اظهار کرد : موسسه طراحان لباس نقش تن پوش اروند به مدیریت مهرداد صیادی سامانی ،کانون هنرهای تجسمی معاونت دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ، مسابقه طراحی و دوخت ماسک وجیه اروند به صورت مجازی  برگزار می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برکت  بیان کرد: این مسابقه در بخش های "بزرگسالان" و "کودکان و نوجوانان ( 7 الی 12 سال )" و "بخش ویژه تصویر سازی ماسک با چهره شهدا" برگزار خواهد شد .
وی افزود: شرکت در بخش ویژه ی مسابقه ، نیازی به نمونه ی دوخته شده ی اثر نیست و این بخش ( تصویر سازی ماسک با چهره شهدا ) صرفا در بخش تصویر سازی برگزار خواهد شد .
سرپرست اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی آبادان  شرکت در هر یک از این سه بخش را مسلتزم در نظر گرفتن کامل یکی از دو روش زیر برای ارسال آثار می باشد :
1) تصویر سازی به همراه نمونه ی دوخته شده ی اثر ( بخش تصویر سازی)، (( به جز بخش ویژه که صرفا تصویر سازی می‌باشد )).
2) ارائه ی الگو و نمونه ی دوخته شده ی اثر ( بخش دوخت )،(( به جز بخش ویژه که صرفا تصویر سازی می‌باشد))
 برکت ادامه داد : شرکت کنندگان توجه داشته باشند که در هر دو صورت ، تحویل اثر به همراه نمونه ی دوخته شده ی اثر طراحی شده باشد .
وی گفت:شرکت کنندگان  جهت دریافت فرم و ثبت نام و فایل فراخوان باید به شماره واتساپ 09169300725 پیام ارسال نمایند . همچنین مجاز به شرکت در یک بخش با حداکثر 3 اثر متفاوت می باشند .
سرپرست اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی آبادان با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار تا 18 اسفندماه سال جاری می باشد افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس آبادان ؛ حد فاصل چهار راه امام و چهار راه امیری ،ساختمان متین ،طبقه چهارم واحد 8 موسسه طراحان لباس نقش تن پوش اروند ارسال نمایند.
برکت در پایان یادآور شد : ارائه ی منبع الهام و شناسنامه ی آثار ، به همراه اصل آثار الزامی می باشد .

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمد برکت مسابقه آبادان دوخت ماسک ارشاد اسلامی آبادان اداره فرهنگ تصویر سازی بخش ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های کشور تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان