Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به رد استعفای سهیل حق‌شناس گفت: برای حل مشکلات سپیدرود نیاز به یک همدلی استانی داریم. - اخبار استانها -

سیدمهدی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   رشت   اظهار داشت: استعفای سهیل حق‌شناس را قبول نمی‌کنم و باید در روزهایی که سپیدرود شرایط خوبی ندارد با همدلی و اعتماد به یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت ابراز داشت: سهیل سرمایه سپیدرود است و استعفای او یک کار حرفه‌ای بود که دست باشگاه را برای تصمیم‌گیری باز گذاشت و ما هم تا جایی که منافع تیم به خطر نیفتد از او حمایت می‌کنیم اما برای حل تمام مشکلات سپیدرود نیازمند یک همدلی بزرگ در بین تمامی مسئولان استانی و شهری و جامعه فوتبال هستیم.

وی افزود: سپیدرود رشت در ابتدای فصل در شرایط عجیب و غریبی راهی مسابقات شد و بدهی 10 میلیاردی و بسته بودن پنجره از یک سو و عدم حل شدن مشکل مالکیتی و دو سقوط پیاپی شرایط را به مرحله‌ای رسانده بود که حتی احتمال عدم شرکت در بازی‌های لیگ قوت گرفته بود.

پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد تیم سپیدرود رشت / تست کرونای اعضای تیم منفی شد نماینده مردم رشت در مجلس: سوءمدیریت باعث سقوط سپیدرود از لیگ برتر شد «سهیل حق‌شناس» از سرمربیگری سپیدرود رشت استعفا داد

آقازاده گفت: متاسفانه پس از صعود سپیدرود رشت به لیگ برتر تمام عواملی که منجر به این صعود شده بود کم کم از بدنه تیم کنار گذاشته شدند و کسانی که کمترین نقش را در موفقیت‌های سپیدرود نداشتند اطراف تیم جمع شدند و به عشق دیده شدن در فضای لیگ برتر و برجا گذاشتن بدهی‌های میلیاردی کار را به اینجا رساندند.

مدیرعامل سپیدرود رشت با بیان اینکه تیم‌های ریشه‌داری مثل سپیدرود باید همیشه متکی بر نیروهای بومی خود باشد گفت: ما امسال با تکیه بر داشته‌های خود سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های سپیدرود استفاده کنیم و بدون تعارف می‌گویم که اگر تعصب سپیدرودی‌ها نبود هرگز این تیم راهی مسابقات نمی‌شد.

وی بیان کرد: سپیدرود شرایط خوبی ندارد و خطر از این تیم دور نشده است و درست است که ما پنجره را باز کردیم اما تا نیم فصل گروهی دیگر از طلبکاران فصول گذشته با ثبت شکایت های تازه آن را بستند و برای باز کردن آن نیازمند حمایت مالی هستیم و همچنین هزینه‌های لجستیکی مانند بلیط هواپیما و هتل و البسه با قیمت‌های جدید کمرشکن شده و کار را برای ما سخت کرده است.

آقازاده افزود: سعی کردیم با اعمال صرفه‌جویی در تمام مسائل جلوی ریخت و پاش‌های گذشته را بگیریم و در نتیجه اقتصادی‌ترین تیم چند سال اخیر را موفق شدیم ببندیم با بالاترین کیفیت فنی و امروز همه عقیده دارند که سپیدرود در حد یک تیم خوب لیگ یکی بازیکن دارد و اینجا از تمام کسانی که به عشق سپیدرود و برای ادای دین با حداقل قرارداد به تیم پیوستند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل سپیدرود تصریح کرد: ما در ابتدای فصل با تسویه حساب قطعی حدود 2 میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته سپیدرود را کم کردیم که معتقدم در شرایط سقوط کار بسیار بزرگی بود و در بخش پشتیبانی مانند سفر، هتل و پرواز در حد بسیار مطلوب و حرفه‌ای در حد نام سپیدرود سعی کردیم همه چیز مطلوب و آبرومندانه انجام شود و این هفته هم بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: اینکه امروز با همدلی خانواده سپیدرود توانستیم از یک بحران بزرگ فاصله بگیریم به‌معنای این نیست که همه چیز گل و بلبل شده است و بلایی که در سال‌های اخیر بر سر سپیدرود آورده‌اند بسیار بزرگ‌تر از آن است که به سادگی بتوان از آن عبور کرد و باید تمام مسئولان دست کمک و یاری به ما بدهند و همتی استانی می‌خواهد تا سپیدرود دوباره به آرامش برسد.

آقازاده با درخواست از مسئولان برای حل مشکل مالکیتی و مالی سپیدرود، گفت: من از استاندار و فرماندار محترم، نمایندگان محترم مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیئت فوتبال استان می‌خواهم تا به کمک سپیدرود بیایند و مساله مالکیتی این تیم را حل کنند.

مدیرعامل سپیدرود گفت: ما برای رسیدن به ساحل آرامش کار بزرگی در پیش داریم و از دکتر نوبخت که در جلسه هفته گذشته قول‌های خوبی به ما دادند درخواست می‌کنیم که دست قدیمی‌ترین تیم گیلان زمین را بگیرند و با لطفی که همیشه به سپیدرود داشتند یک بار برای همیشه مشکل مالی ما را حل کنند.

وی ابراز داشت: نباید سپیدرود را فقط یک تیم فوتبال دید و میراث فرهنگی و بخشی از خاطره جمعی و هویت مردم شهر رشت و امسال درست در نقطه‌ای قرار داریم که می‌توانیم به روزهای خوب برسیم یا خدای نکرده اتفاقات نامطلوبی برای تیم بیفتد و بازهم درخواست می‌کنم تا مسئولان سپیدرود را برای رهایی از این بحران حمایت کنند.

انتهای پیام/620/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل سپیدرود سپیدرود رشت حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد

علی خطیر قبل از این که به 10 ماه حضور در استقلال برسد، از این تیم کنار رفت. حالا استقلالی ها سیزدهمین تغییر مدیرعامل را در زمان کمتر از 10 سال تجربه خواهند کرد.

به گزارش طرفداری، ما امیدواریم با تحت پوشش رفتن استقلال زیر نظر هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس، وضعیت این تیم سروسامان بگیرد اما باشگاه رکوردداری که در 9 سال و 351 روز 13 تغییر در مدیریت خود داشته، بسیار خوشبخت بوده که در همه سالها مدعی مانده و امسال هم مدعی نخست قهرمانی در مسابقات لیگ برتر است.

به هر حال فهرست مدیران استقلال تهران را از 27 اردیبهشت سال 93 با هم مرور می کنیم. استقلالی که در این مدت به اندازه 30 سال قبل تر از آن تغییر مدیریت به چشم دیده است.

بهرام افشارزاده از 27 اردیبهشت 1393 رضا حسنی خو از 13 مرداد 1395 رضا افتخاری از 17 مرداد 1395 امیرحسین فتحی از 27 تیر 1397 اسماعیل خلیل زاده از 21 آذر 1398 علی فتح الله زاده از 7 اسفند 1398 احمد سعادتمند از 10 فروردین 1399 احمد مددی از 10 مهر ماه 1399 مصطفی آجورلو از 2 مهر 1400 علی فتح الله زاده از 23 مهر 1401 سید حجت کریمی از 22 فروردین 1402 علی خطیر از 17 تیر 1402

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • از اعداد «هم‌‌نهشتِ کَرجی» تا دنباله فیبوناچی| شرح آب‌شناس بزرگ ایرانی از قنات
  • ببینید | سحابی مدیرعامل رایمند: قوانین نه تنها به نفع تولیدکننده نیست بلکه به ضرر آن است
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم