Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش بر تناسب خطا و جزا و رعایت حقوق افراد در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری تاکید کرد و گفت: لایه‌های قانون تعارض منافع در آموزش و پرورش عمق بیشتری یابد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر آموزش‌وپرورش در نشست با مدیران معاونت حقوقی و امور مجلس بر تناسب خطا و جزا و رعایت حقوق افراد در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسن حاجی میرزایی در این نشست با اشاره به اینکه معاونت حقوقی و امور مجلس مأموریت‌های سنگینی بر عهده دارد، اظهار کرد: داشتن هدف‌های روشن برای هر مجموعه و سازمانی الهام‌بخش است و باعث افزایش انرژی و شوق کار می‌شود و هم‌افزایی ایجاد می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معاونت حقوقی باید بتواند امور وزارت آموزش‌وپرورش را قاعده‌مند و مبتنی بر رویه‌های منطقی و قانونی نماید، اظهار کرد: باقاعده‌مند شدن امور، قدرت یادگیری و کار آرایی سیستم افزایش می‌یابد.

حاجی میرزایی با تأکید بر اهمیت موضوع املاک آموزش‌وپرورش تصریح کرد: باید به‌سرعت امور املاک وزارت آموزش‌وپرورش سامان یابد و در این راه باید با تأکید بر استمرار بر فعالیت‌ها بتوانیم املاک بیشتری را سنددار و از گزند حوادث دور نگاه‌داریم.

وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه تعارض منافع در آموزش‌وپرورش گفت: لایه‌های تعارض منافع در آموزش‌وپرورش می‌تواند عمیق‌تر شود و حوزه‌های بیشتری را شامل شود. با افزایش عمق لایه‌های تعارض منافع در آموزش‌وپرورش می‌توانیم شفاف‌تر و دقیق‌تر عمل کنیم.

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه در حوزه تخلفات اداری باید بررسی کنیم چه تخلفاتی در آموزش‌وپرورش شکل می‌گیرد، اظهار کرد: باید راهکار‌های پیشگیری از تخلفات را بررسی کرد و بر اساس آن اصلاحاتی تنظیم کرد تا خطا‌ها کمتر شود.

وی در پایان در حوزه تخلفات اداری بر تناسب خطا و جزا و رعایت حریم افراد در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت حقوقی مجلس آموزش و پرورش مجلس تعارض منافع در آموزش آموزش وپرورش آموزش و پرورش تخلفات اداری وزیر آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است

ایسنا/زنجان مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ابهر گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه تعلیم و تربیت کشور بوده و این سند معلم‌محور است.

مجید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم، اظهار کرد: سند تحول بنیادین نقشه راه تعلیم و تربیت بوده و این سند معلم محور است، توجه به سند تحول بنیادین برای متحول ساختن آموزش‌وپرورش امری ضروری است و معلمان و مربیان برای نیل به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید متناسب با آن عمل کنند.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات آموزش‌وپرورش شهرستان در حال حاضر کمبود نیروی انسانی است که با برگزاری آزمون استخدامی و افزایش جذب دانشجو معلم، در سال گذشته بیش از ۵۰ هزار نفر و در سال ۱۴۰۳ بیش از ۷۲ هزار نفر در آموزش‌وپرورش استخدام شدند که با این اقدام کم‌کاری سال‌های گذشته که متناسب با رشد آمار دانش‌آموز معلم جذب نشده بود، جبران شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان با بیان اینکه آموزش‌وپرورش پایه و اساس علم و دانش و شخصیت‌سازی در هر جامعه است، خاطرنشان کرد: شاید فکر کنیم تنها دولت و دستگاه‌های حاکمیتی هستند که می‌توانند با کمک به نهاد تعلیم و تربیت از مشکلات و کاستی‌های آن بکاهند، اما این مردم هستند که در کنار دستگاه‌های حاکمیتی باید برای کمک به رشد و تعالی آینده‌سازان کشور عزیزمان، آموزش‌وپرورش را حمایت و همراهی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش