Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

۹۹/۱۲/۲

 

حکایت حرف و انتقاد مردم و مسئودان مملکت حکایت صدای بلند و گو ناشنواست....با این وضعیت گرانی افزایش ۲۵درصدی حقوق کارکنان دولت یعنی دولت همه رو زمین زد

 

قابل توجه پليس كشور قابل توجه نيروي انتظامي قابل توجه پليس راهنمايي و رانندگيقابل توجه وزارت كشور قابل توجه مجلس قابل توجه دادستان و قوه قضاييه قابل توجه مديران كشور مسئولين كشور دورى در خيابانها بزنند به شكل ناشناس مثل شاه عباس صفوي يا كريم خان زند مديران و دست اندكاران كشور توجه كنند چرا اين وضع رانندگي و ترافيك و خيابانهاي شهرها و جاده هاي ايران است ....آيا مسئولين اين بلبشو و بي قانوني در خيابانها و رانندگي و حتي پياده روي مردم را نميبينند ....اولين جا و مكاني كه مردم آموزش بي قانوني و فرار از قانون و تخلف و تخلفات را ميبينند همين خيابانها و جاده هاي كشورمان است چه در رانندگي و موتور سواري و پياده روي اين بي توجهي عواقب بسياري براي كشور داشته و دارد  - آموزش تدريجي تخلف كردن و از بين رفتن قباحت تخلف ( ورود ممنوع رفتن ، توقف بي جا با سرعت حركت كردن ، ويراژ دادن وووو )  - تسري اين بي قانوني به بي قانونيهاي ديگر در امور ديگر زندگي و شهروندي  - كم ارزش شدن قانون و قدرت قانون  - بي نظمي و نمايش بي نظمي مردم و كشورمان به جهانيان و مورد تمسخر قرار گرفتن ملت و كشور - افزايش هزينه هاي كشور مانند افزايش مصرف بنزين ، افزايش تصادفات ، افزايش مجروحان و مصدومان و هزينه هاي پزشكي و خسارتهاي ببمه اي وووووو  - بوجود امدن فرهنگ و ذهنيتي كه تخلف رانندگي نوعي زرنگي به حساب بيايد ... - نمايش چهره اي از دود و بهمريختگي و اضطراب آور و ترسناك از شهر ....ضمنا پليس يك مملكت بايد چهره اش و لباس و يونيفرم اش و تجهيزات اش زيبا ، تميز ، مقتدر و با صلابت باشد ، چيزي كه در پليس ما اكنون ديده ميشود بسيار ناپسند و نا محترم است و همينطور پليس امنيت شهر و پايس رانندگي بايد در جاهاي مختلف شهر حضورش زياد و قابل ديد مردم باشد بايد مردم وجود پليس مقتدر و قانون را در همه جا حس كنند ، بهتر است پليس از ادرات و ستادها بيرون امده و در صحنه خدمت به مردم باشد تشكر از سايت الف

 

در سوسیس کاله یک سنگریزه به ابعاد نیم سانت در نیم سانت  پیدا شد. خواستم تشکر کنم که دندانپزشکان را یاری میکند. اساسا مواد اولیه اش چه بوده که سنگریزه در ان باقیمانده؟!

 

خواهش میکنم یکنفر منطق این تصمیمات ستاد کرونا را  را توضیح دهد : - سفر با هواپیما و اتوبوس و قطار  با تمام صندلی های پر ازاده اما با خودرو شخصی ممنوع . - اقامت در هتلهای   شمال ازاده اما ویلای شخصی ممنوعه . - نهایت اگر قرار به کنترل باشه باید نظارت بر  باشگاههای ورزشی پاساژها رستورانها ارایشگاه  را بیشتر کنید بدون ماسک وارد نشوند . نه اینکه بگید برو سفر  اما با اتوبوس 40 نفره و  نه با  ماشین خودت - نگن برو به شرطی که در  هتل اقامت کنی ( که معلوم نیست نفر قبلی که روی اون تخت خوابیده بیمار بوده یا خیر ) اگر مسئله اون جریمه هستش خوب یکباره مثل طرح ترافیک بفروشید و تکلیف ما رو معلوم کنید

به کارمند دانشگاه آزاد بگویید من کارمند رسمی دادگستری هستم با 9 سال سابقه کاری که دریافتی من با کسر کسورات قانونی حدود 4 میلیون تومان است!قبلا کارمند بخش خصوصی بودم اما شدت و حجم و تنش و سختی کار دادگستری را در هیچ کجا ندیدم.پس ما چه بگوییم.

 

تعجب من برای سخت و زیان آوران تامین اجتماعی از این حیث می باشد که دوستان سخت و زیان آور اگر متذکر به سختی کارشان هستند پس چرا  اکثرشان با 35 سال سابقه اند اگر سختی کار بوده که باید بیشتر از 30 سال نباید بمانند ؟؟؟؟!!!! پس بد نگذشته .آیا این نیاز به اصلاح قانون سخت و زیان آور نمی باشد که سقف فقط 30 سال باشد .

 

سلام چرا از پخش اخبار کوتاهی میشود و تا اخبار در سایتهای خبری هم پخش نشود هیچ مسئول و بالا نشینی وجدانش درگیر نمیشود تا برای رفع این همه فنا و فلاکت سازی مردم جهش کنند تا سال جهش تولید  به تولید خیر خواهی برای مردم باشد نه ته تولید  فاسدان و ریاکاران

 

زحمت کشیده فروشگاههای زنجیره ای را فقط زیر زربین ببرید تا حداقل ۴۰ درصد مشکل گرانی حل شوداین فروشگاهها ی زنجیره ای تولید کنندگان را وادار می‌کنند تا از قیمت مصرف کننده بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مارژین فروش بگیرند و تولیدکنندگان هم بناچار چون وضعیت فروش در بیرون خراب است مجبورند قیمت مصرف کننده را بالا بزنند و با این قیمت های مصرف کننده طبیعتا سوپر مارکتها هم میفروشند که این قیمت هم بضرر تولید کننده و هم مصرف کننده است ضمنا مورد بعدی چون این فروشگاهها کالا را فروخته و بعد از ۵ ماه تسویه می‌کنند و پول تولید کننده را نداده و در جائی دیگر سرمایه گذاری می‌کنند باز بناچار تولید کننده که باید مواد اولیه را نقدی بخرد زمانبری را محاسبه مینماید که باز هم در ضرر است ، اگر تمهیدات از بالا یعنی از فروشگاه شود که هم نقدی بخرند و هم حداقل سود ۱۰ درصدی داشته باشند همه مسئولین خواهند دید که هم مصرف کننده و هم تولید کننده راضی خواهند بود و مسئله گرانی حل خواهد شد .منتها مطمئنا مدیران مربوطه بدلایلی حاضر به اینکار نخواهند شد بهمین دلیل است که همه چیز را به تحریم ربط داده تا سودشان کم نشود . و متاسفانه تمام ارگان‌ها زورشان فقط به تولید کننده بیچاره می‌رسد .مورد بعدی اینکه چون سوپر مارکتها و سایر خریداران حاضر به خرید با فاکتور رسمی و دریافت کد مالیاتی نیستند بصورت غیر رسمی خرید کرده که تولید کننده را وادار می‌کنند از بازار آزاد مواد اولیه و ملزومات خریده و قیمت را برای آنها با بازار آزاد حساب و گرانتر تمام کند که باز اینمورد هم باعث نارضایتی تولید کنندگان واقعی و هم مصرف کننده و بضرر دولت خواهد شد چون در این بین فرار مالیاتی پدید میاید و مسلما رانت ، بدلیل خرید مواد اولیه از سوی دلالان بصورت رسمی و فروش بصورت غیر رسمی نتیجه اینکه دولت اگر میخواهند مشکل گرانی را حل کند بایستی از سطح شهر شروع کند نه از تولید کننده بیچاره و دست تولید کننده را باز بگذارد که هم در کیفیت و هم در قیمت کار کند و بتواند بفکر تولید و اشتغال ذائی و سایر مشکلاتش باشد اما متاسفانه مسئولین یا به عمد یا غیر عمد راه را اشتباه میروند اگر درست کار شود آنموقع نمی شینیم ببینیم تا آمریکا چه تصمیمی برایمان می‌گیرد تا ما بدلش را بزنیم و ما کار خودمان را خواهیم کرد بدون اینکه بقول حضرت امام آمریکا بتواند غلطی بکند .با تشکر و سپاسیک تولید کننده با سابقه ۳۰ ساله

 

منبع: الف

کلیدواژه: تولید کننده مصرف کننده مواد اولیه قابل توجه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد

به گزارش همشهری آنلاین، پشت چراغ قرمز و یا ترافیک‌های طولانی دیگر نگاه‌ها به سمت خودروی کناری نیست و بیشتر سرنشینان سرشان توی گوشی همراه است، اما همیشه اوضاع به همین آرامی پیش نمی‌رود و گاهی زمانی که نگاهت به جای جاده به صفحه گوشی همراهت است، یک عابر شتابان جلوی ماشین سبز می‌شود و آن وقت است که کنترل خودرو مشکل می‌شود.

آنطور که پلیس راهور گفته، بیشتر تصادفات به‌خاطر بی‌توجهی به جلوست و استفاده از هر چیزی که باعث حواس‌پرتی راننده شود ممنوع است. حالا آن چیز می‌خواهد خوردن و آشامیدن باشد یا استعمال دخانیات و استفاده از تلفن همراه. اما در این بین تلفن‌های همراه سهم بیشتری در حواس‌پرتی راننده‌ها دارند.

طبق آمار پلیس، یکی از دلایل اصلی افزایش تصادفات استفاده از تلفن همراه و مکالمه با آن حین رانندگی است؛ چیزی در حدود ۴۶درصد و این موضوع حتی بدون استفاده از هندزفری نیز اتفاق می‌افتد. همچنین ارسال پیامک توسط رانندگان نیز به میزان ۳۷درصد در بروز تصادفات نقش دارد. مکالمه با هندزفری ۲۷ درصد، استفاده از نوشیدنی‌های غیرمجاز و مصرف روانگردان‌ها ۱۳ درصد و مصرف موادمخدر نیز ۲۱ درصد در میزان و دلیل تصادفات مؤثرند.

تحقیقات نشان داده که خطر تصادف موقع استفاده از تلفن همراه، ۴ برابر خطر تصادف در حالت عادی است. این خطر با افزایش سن راننده بیشتر هم می‌شود و متأسفانه به میزان تجربه راننده در کنترل وسیله نقلیه هم ارتباطی ندارد. خطر تصادف در فاصله کوتاهی پس از برقراری تماس (مثلا ۵ دقیقه اول) به‌مراتب بیشتر است، این در حالی است که پس از گذشت ۱۵ دقیقه از پایان مکالمه به یک چهارم می‌رسد. علاوه بر این، خطر تصادف در هنگام مکالمه در بزرگراه‌ها به‌مراتب بیشتر از جاده‌های شهری و سرعت کم است.

بیشتر بخوانید: مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید خودروها ایمن می‌شوند؟ تهرانی‌ها در این ساعات رانندگی نکنند چون...

جالب است بدانید که در سایر کشورهای دنیا محدودیت‌های مختلفی در مورد استفاده از تلفن همراه حین رانندگی اعمال می‌شود. در این کشورها رانندگان حتی موقع ایستادن پشت چراغ قرمز هم حق استفاده از تلفن همراه را ندارند. با وجود اینکه در ایران هم صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی به‌کلی ممنوع است ولی به‌دلیل مشکلات موجود در نحوه اعمال قانون و نیز مزایای استفاده از تلفن همراه، کنترل دقیقی بر آن وجود ندارد.

آمارها نشان می‌دهد نیمی از رانندگان حداقل یک‌بار در وضعی قرار گرفته‌اند که کنترل وسیله نقلیه خود را از دست داده‌اند و مرتکب اشتباهاتی مثل عبور از چراغ قرمز، تغییر مسیر بدون توجه به دیگران، انحراف به سمت حاشیه جاده و سرعت بیشتر یا کمتر از حد مجاز شده‌اند که تلفن همراه به‌عنوان یکی از پدیده‌هایی که به‌ویژه در یک دهه اخیر به نحو گسترده‌ای وارد زندگی مردم شده است، سهم زیادی در این تخلفات داشته است. در ترافیک یا در فاصله چندثانیه‌ای که رانندگان پشت چراغ قرمز متوقف هستند، آنقدر سرگرم تلفن همراه خود و فضای مجازی می‌شوند که حتی کشیدن ترمز دستی را موقع توقف فراموش و با خودروی جلویی برخورد می‌کنند.

در نهایت اینکه باید با آموزش‌های لازم و فرهنگسازی‌ در زمینه خطرات استفاده از این وسیله و همچنین تدابیر سختگیرانه‌تر توسط دستگاه‌های متولی، جلوی این حرکت خطرساز را گرفت، چرا که گاهی نخستین اشتباه در رانندگی آخرین اشتباه خواهد بود.

کد خبر 848110 برچسب‌ها خبر مهم خودرو موبایل تصادف

دیگر خبرها

  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد