Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@04:38:13 GMT

انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل مسکونی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۷۵۸۹۱

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند سه نفره سارقان به عنف منزل خبر داد و گفت: متهمان سابقه دار بود و به دفعات مختلف روانه زندان شده اند. خبرگزاری میزان- سرهنگ "قاسم دستخال" بیان داشت: پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل بعنف به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد، مال باخته در خصوص شرح ماجرا اعلام داشت، نهم شهریور ماه در حالی که در منزل خواب بودم ناگهان ۳ مرد وارد منزلم شدند و با بستن دست و پایم، کلیه اموال با ارزش منزلم شامل اسناد و مدارک، ساعت، اموال آنتیک و عتیقه، طلاجات را به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان برای بررسی موضوع به نشانی منزل مال باخته مراجعه ولیکن در تحقیقات میدانی رد پایی از سارقان به دست نیاوردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه کارآگاهان مطلع شدند که شخصی به نام مراد توسط ماموران کلانتری ۱۰۵ سنایی به اتهام سرقت به عنف دستگیر شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شیوه و شگرد بکار رفته در سرقت شباهت زیادی به پرونده طرح شده در این پایگاه داشت، ادامه داد: متهم و پرونده مربوط برای بهره برداری پلیسی در اختیار این پایگاه قرار گرفت و مال باخته به محض مشاهده متهم وی را ابه عنوان یکی از سارقان منزلش معرفی کرد.
وی افزود: متهم پس از مواجهه حضوری با متهم به جرم ارتکابی به همراه دو تن از همدستانش اعتراف کرد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی دومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش در حوالی بلوار کشاورز دستگیر و در بررسی از مخفیگاهش تعدادی از اموال شاکی کشف شد.

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه متهم دستگیری شده سابقه دار بوده و پیش‌تر ۶ مرتبه روانه زندان شده است، اضافه کرد: متهمان اظهار داشتند سرکرده باند فردی به نام علیرضا می‌باشد و پس از سرقت اموال شاکی در مخفیگاهش در شمال تهران پنهان شده است.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی توضیح داد: با شناسایی مخفیگاه سرکرده باند در محدوده زعفرانیه وی در مخفیگاهش که ملکی خالی از سکنه بود دستگیر و به پایگاه سوم انی پلیس انتقال یافت.

وی خاطر نشان کرد: متهمان به فروش تعدادی از اموال سرقتی به مالخران اعتراف که با اخذ دستور قضائی شناسایی و دستگیری مالخران در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید:
فوت مجروحان تصادفی ارتباطی با دیررسیدن اورژانس ندارد
انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس امنیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس امنیت پایگاه سوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۷۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.   وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی